18.08.2013

Pink nails

Chyba Was nie zaskoczę jak powiem, że lakier jest mojej babci, ostatnio dużo rzeczy mam od niej, ten lakier jest oczywiście własnością babci, ale nie mogłam się powstrzymać i sobie pomalowałam nim paznokcie. Spodobał mi się na tyle, że postanowiłam zrobić szybki post o nim. Jest to wyjątkowo delikatny bez zbędnych refleksów kolor różowy, dodatkowo utrzymał się na paznokciach przez 4 dni (bez odprysków) bez użycia żadnych utrwalaczy. Szukałam podobnego w Rossmannie ale znalazłam tylko ciemniejszy i nie jestem aż tak z niego zadowolona. Miłego dnia! :) Następny post już będzie  z outfitem. Poza tym ostatnie dwa dni biegałam po wyprzedażach z siostrą i już dawno nie kupiłam takiej ilości rzeczy: 2 paski, chusta, żakiet, sukienka, spódniczka, 4 t-shirty... nie wiem czy coś jeszcze, w każdym razie nie spotkałam się  z tak wielkimi obniżkami cen. Byłyśmy i nadal jesteśmy bardzo zadowolone z zakupów, łowy niedługo zagoszczą na blogu w formie stylizacji :) Pozdrawiam!



nail polish - Bell 'neon colour'

12 komentarzy:

  1. Świetny kolor, masz bardzo ładny kształt paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolorek :D Uwielbiam wszystkie odcienie różu na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne pazurki :D

    Jeśli chcesz zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny kolor! :)) jutro go kupię, bo strasznie mi się podoba, a mój róż się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. Po ciekawe inspiracje wejdź tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja post kochana:)super kolor paznokci:)
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to sporo tych rzeczy udało Ci się kupić :) Czekam na post z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest naprawdę cudowny,a Twoje paznokcie robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...