12.08.2013

shades of blue

I love shades of blue. That sweater I bought on sale in Reserved, shoes are from my gdandma wardrobe! She is co cute, and she gave me them. I looove it <3 I love this sweater, shiny and blue aww awesome! And this handbag is totally in my style. Enjoy and wish you a great day! 

Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego i bardzo dobrze się w nich czuję, luźne swetry to też coś co uwielbiam. Ten sweterek dorwałam na wyprzedaży w Reserved za 29,99zł. Bardzo podoba mi się użycie srebrnej nici i tył przypominający koszulę. Torebka skradła moje serce, jest błyszcząca i ma cudowny wzór. Butki natomiast są po mojej babci! Mówiłam Wam, że ma dobry gust i sprezentowała mi te cudeńka, mają urocze zaokrąglone brzegi. Ja się czuję bosko w tym zestawie. Życzę Wam miłego letniego wypoczynku z niebieskim niebem ;) Pozdrawiam :)
















bag - Persunmall
shorts - sh
shoes - nn
sweater - Reserved
necklace - C&A
sunglasses - Firmoo

34 komentarze:

  1. ŚWIECIE <3 nie no torebka mi się bardzo podoba :) buziaki-najlepsza kuzynka ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Karolinko , że odwiedziłaś Świecie ... :) Pozdrawiam ! :)
    Aśka A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta torebka, uwielbiam też takie retro buciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. świecisz w Świeciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! A ta torebka to miazga <3
    www.mniamiii33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz !
    buty sa urocze

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie dopasowany wisiorek :) podoba mi się!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny sweterek! Skąd ja go znam :)) mam dość tego reserved! Ale co jak co, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej.dzieki za koment.pewnie ze moge poobserwowac..a co do szalika darmo mi go przysłali..

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne ja juz obserwuje :) ladne zdjecia ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cała na niebiesko :)
    jasne,że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za odwiedziny :) Chętnie poobserwuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely blog i follow you:)
    would you like to follow my blog?
    http://styleofsibling.blogspot.com/
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kopertówka jest kropką nad "i". :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muy bien combinado !!! Bonitas fotos
    Besos
    Esperanza
    22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię luźne swetry, chociaż bardziej u innych niż na sobie.
    Ładne buty - babcia rzeczywiście ma dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny styl. :) Ja również kocham błękit, to mój najulubieńszy kolor. ♥
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com








    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
  19. you look beautiful !!!
    followed you back!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful outfit!♥ love your bag!:) I'm following you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová);) you can follow me back if you'd like!♥ kisses!

    www.lorietta.cz


    My Facebook page


    My Bloglovin profile

    OdpowiedzUsuń
  21. hey to you! of course we can follow each other :)
    loves
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit. Z chęcią ruszyłabym tak na "odbój miasta". Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze Ci w niebieskim!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo się zmieniłaś na przestrzeni tych paru lat, zawsze byłaś taką szarą myszą, która próbowała się wbić w każde możliwe towarzystwo, jednak nie byłaś w nich chciana.. zawsze tylko te kuzynki a w tym obleśna Kasia M :P
    Fajnie, że w końcu znalazłaś miejsce na ziemi i faceta, który jest tego częścią:-) tym fajniej, że w końcu widać Twoją duszę artysty, którą zawsze skrywałaś albo nieśmiało próbowałaś przeplatać w stroju, byciu, rozmowach.. Dobrze, że masz już ten grunt pod nogami i wiesz, kim jesteś ;-)
    Nie zmieniaj się już.. z kolorami Ci do twarzy!:)
    Ps. wydaje mi się, mogłabyś trochę podkreślić brwi i policzki Kochana;)

    pozdrowienia i nie odbieraj tego komentarza negatywnie - chwalę sobie tę pozytywną zmianę, jaką przeszłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your look darling !!!
    Love the jumper !
    Would be great if you could visit my blog and we can follow each other ?
    Please let me know
    Thanks
    x

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...