05.08.2013

summer soul

I love summer, and because of my husband I accept me and my body, thats why I don't have a problem to wear a T-shirt which shows my tummy. There is only one thing I have to avoid when I am with my husband, it is 10cm heels cause than I start to be higher than him, but when we go out usually I don't wear heels, maybe wedges. I love jewelry from my mother wardrobe, on this outfits clips was her. The weather is really beautifull and sunny, so we will just relax. I wish you a nice summer holiday :)

Kocham lato i dzięki mojemu mężowi w pełni zaakceptowałam i polubiłam siebie, dlatego nie mam problemu z chodzeniem w bluzce, która odsłania trochę brzuszka. Jedyne czego przy mężu staram się unikać do szpilki na ponad 10 cm obcasie, bo wtedy zaczynam go przerastać, ale to nie problem, przeważnie jak gdzieś już się razem wybieramy to są to dłuższe wypady lub długie spacery, a wtedy nie jestem masochistką i nie chodzę w obcasach, tylko w płaskich butach ewentualnie koturnach. Uwielbiam biżuterię po mojej mamie, uważam że miała genialny gust i była bardzo odważna w strojach, krojach i kolorach. Te klipsy są po mamie i po prostu je uwielbiam, są bardzo kobiece, połyskujące i kolorowe, no bomba szczęścia. Pogoda nam dopisuje, więc dalej zabieramy się za słodki relaks i czekamy na kolejnych gości. Życzę Wam miłego wypoczynku i korzystajmy z lata! :)












jeans - TkMaxx
belt- sh
shoes - Deichmann
hand bag - Vero Moda
T-shirt - nn from Turkey
clips - nn from my mother wardrobe
sunglasses - Firmoo

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, w końcu po mamie! :)

      Usuń
  2. fajnie wyglądasz, nie musisz się wstydzić swojego brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co Twój mąż robi,że tak polubiłaś siebie?:)) to bardzo dobrze, ja właśnie swój brzuchal niekoniecznie lubię, ale pracuje nad tym :)) ślicznie wyglądasz, taka biżuteria ma po prostu duszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawi mi tony komplementów :) i po prostu jest kochany, czuje się przy nim piękna :)

      Usuń
  4. świetnie:)

    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. following you back ^^ keep in touch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ! Uwielbiam takie bluzki :)
    Zapraszam ;
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool look!

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on gfc <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i klipsy piękne :) Fajnie nosić rzeczy, które należały do naszych babć czy mam :) Mnie również chłopak trochę podniósł moją samoocenę, dzięki niemu czuję się ładna. Wiem jakie mam wady, np. odstające jedno ucho, jednak robię sobie różne fryzury, gdzie to widać, a wiele osób mówi mi nawet, że bardzo mi ładnie w związanych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no widzisz, jednak chłopacy i mężczyźni potrafią zmieniać naszą samoocenę :)

      Usuń
  9. świetna stylizacja :) buty są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    Świetnie się prezentujesz. Styl & kolor wyglądają cudownie.
    Nic dodać, nic ująć po prostu pięknie <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj to mi posłodziłaś, ale bardzo dziękuję, to bardzo miłe, że tak uważasz :)

      Usuń
  11. jeansy fajne i buty ;) dwie moje ulubione w tej stylizacji rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Glam kopertówka z filcu do wygrania w konkursie:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty :) Ładnie wyglądasz :)
    Ja już obserwuję, a Ty ? ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice Post!!!

    Wanna follow each other on GFC,Bloglovin,Facebook or Twitter??

    Let me know and I'll make sure to follow back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful outfits,I follow your beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog 
    http://robecocktail2014.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your blogposts sooo much! Followed you too! :) Hope you can check out my blog and follow me back! :)

    www.wardrobeventures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...