19.08.2013

to remember

Fast post with my wedding dress, yes... I had short dress, but I love it :) Hope that you will like it! Have a nice evening :)

Szybki post. Stylizacja z moją skromną sukienką ślubną, tak mi się jakoś sentymentalnie zrobiło, postanowiłam ją wygrzebać ze strychu i tchnąć w nią nowe życie. Ponieważ sukienka jest bardzo delikatna i jasna, na chwile obecną prawie zlewa się z kolorem mojej skóry, postawiłam na akcent w postaci koszuli w kolorze fuksji, do tego kolczyki i bransoletka po mamie. Jakoś nie chwyta mnie słońce w te wakacje, no ale nie przeszkadza mi to, chciałabym częściej wychodzić w tej sukience. Lubię takie delikatne, falbankowe, dziewczęce kroje. Życzę miłego wieczoru :)












dress - Orsay
shoes - Deichmann
handbag - sh
necklace - H&M
ear-rings - nn
Shirt - C&A
bracelet - nn
sunglasses - Firmoo

9 komentarzy:

  1. Bluzka świetnie ożywiła stylizację. Brawo za pomysłowość.

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie przełamałaś ten beż różem.

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka cudowna, falbanki zawsze robia swoje :) bardzo kobieco i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing heels!
    http://tugbates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. ;) A torebka BOSKA *.* Ja już obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...