04.09.2013

husband - wardrobe - watch - 2 - Fossil - zegarek męski Fossil ze sklepu B&A

Oboje z mężem uwielbiamy zegarki Fossil, w ubiegłym miesiącu biegaliśmy, mierzyliśmy i poszukiwaliśmy tych 'idealnych' dla nas. Znaleźliśmy je! Jednak ceny były zwalające z nóg, więc szybko wstukaliśmy w google modele i znaleźliśmy fantastyczny sklep z oryginalnymi zegarkami z cenami dużo bardziej przystępnymi niż w galeriach handlowych, w których nakładają ogromne marże. Dzisiaj chcemy zachęcić Was do odwiedzenia sklepu B&A KLIK . Podam Wam ceny naszych zegarków ze sklepów w galeriach kontra sklep B&A. Różnica jest ogromna! 

zegarek męża 

cena w sklepach w galerii - ok. 670zł
cena w B&A (darmowa przesyłka!) - 549 zł !!! 

Ponad 100zł różnicy, do tego przesyłka jest zawsze za darmo. Jak widzicie, w przesyłce otrzymaliśmy również oryginalne pudełko Fossila w stylu retro, w które był zapakowany zegarek a także papierową torebkę Fossila.

mój zegarek

cena w sklepach w galerii - 370zł
cena w B&A (z darmową przesyłką) - 315 zł

55zł różnicy! Ceny są na prawdę rewelacyjne, można dużo zaoszczędzić i cieszyć się latami sprawnym, oryginalnym zegarkiem, wykonanym z bardzo dobrej jakości materiałów. Nasze paski są ze skóry, a mój dodatkowo pod kopertą ma również skórkę dzięki czemu nie ziębi ani nie nagrzewa się metal przy ręce, a poza tym jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Jesteśmy bardzo zadowoleni i z pełną odpowiedzialnością polecamy Wam sklep B&A. Po co przepłacać :)







zegarek męża - KLIK
mój zegarek - KLIK

13 komentarzy:

  1. uwielbiam zegarki i mam ich sporo! a moj maz swoje regularnie gubi, zapomina, gdzies rzuci, bo mu "przeszkadza" :) gratuluje zakupu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym przypadku to ja wszystko gubię, a raczej odkładam bezmyślnie po kątach i potem nie mogę nic znaleźć. Dziękujemy :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ich zegarki i te pudełeczka, w które są pakowane:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pudełeczka są cudowne, ja mam jedno z motywem kota, wymiękłam jak je dostałam :)

      Usuń
  3. świetne są :)
    Zapraszam do mnie : http://kicius56.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeden zegarek, ale nawet go nie noszę. :-p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Za markę i jakość trzeba zapłacić :)

      Usuń
  6. takie zegarek to wspaniały prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow czad;D
    'przeleciałam' Twojego bloga i z chęcią zaobserwowałam:)
    pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne wasze zegarki, w ogóle Fossil ma świetne zegarki, pudełka najpiękniejsze na świecie :D sama mam jeden, ale niestety nie noszę :P
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...