02.09.2013

Isaloni 2013 - inspiracje wnętrzarskie

Isaloni 2013 - czyli największe targi dla architektów wnętrz w Europie, odbywające się w Mediolanie, byłam na nich w kwietniu tego roku i dzisiaj przedstawiam Wam ogromną dawkę inspiracji, zdjęcia robione przeze mnie i przez moje koleżanki. Na isaloni prezentowały się światowej sławy marki zajmujace się designem, można było znaleźć   Zarówno cudowne meble i dodatki dla dzieci, o których się nawet nie marzyło, cudowne tapczaniki, sofki, garderoby, kołyski... Tekstylia, meble, przedmioty użytku codziennego, a nawet okulary drewnianne i wiele innych niestandardowych rozwiązań. Oczywiście nie zabrakło standu Zaha Hadid. Fascynujący i intensywnie inspirujący czas. Miłego oglądania. Inspirujcie się! 

Be inspired!






Versace Home: ( 2 pictures)














13 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się misiowy fotel ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żółty fotel :) cuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sypialnia z 2 zdjęcia obłędna, versace home okropny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne wnętrza, niektóre trafiają w mój gust w 100% :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. równiez obserwuję :)
    niektóre te wnętrza bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba wnętrza numer 1,6 i 9. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi,
    Nice a blog. I follow you:=)

    www.neclasolen.com

    OdpowiedzUsuń
  9. inspirujące fotki. bardzo lubię architekturę wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!:) Piękne!
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Zapraszam również na konkurs na FB:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...