14.10.2013

Kremowy peeling do dłoni HOME SPA by Kinga Rusin - recenzja


Dzisiaj przeżywam jeszcze większy stres niż przy poprzednim filmiku, ponieważ sama w nim występuje :). Mam nadzieję, że moja recenzja peelingu Pat&Rub przypadnie Wam do gustu. 

kompozycja peelingu:

woda aloesowa - łagodzi, wspiera wzrost komórkowy
ekstrakt z goji - bardzo silnie zwalcza wolne rodniki
masło shea - koi skórę, chroni i regeneruje
puder z bambusa i pestek moreli - substancje złuszczające
betaina roślinna - nawilża
gliceryna roślinna - nawilża
roślinny detergent - myje
naturalna witamina E - zwalcza wolne rodniki oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych
emolienty roślinne - nawilżają

Są to surowce z certyfikatem ekologicznym. 100% naturalnych składników, to mnie przekonuje do tego kosmetyku. Cytrusowy zapach, konsystencja i skuteczność, wszystko jak najbardziej spełnia moje oczekiwania. Może poza ceną 59zł. Ja polecam :) Zapraszam do obejrzenia filmiku :)




18 komentarzy:

  1. As usual, another really lovely post! This one looks like a good product.

    xoxo;
    What Kenny Hearts, a Lifestyle Blog by Kenny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: interesting product. Thanks for your advice. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. love,love,trochę nieśmiało ale zawsze <3 :**** jak zawsze idealnie :* jak będę miała budżet...ok..w moim wypadku wybiega to w daleką przyszłość ale ok :* ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kimkolwiek jesteś, bardzo mi miło po przeczytaniu tego komentarza :)

      Usuń
  4. fajna recenzja:) ale masz śliczne oczka:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna recenzja
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja :)


    pa-gada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tengo uno similar, a ver si me animo y encuentro un ratito para el relax este fin de semana....que va a ser que no :)
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli się stresowałas, to wgl nie było tego widać ^^
    cena produktu przeraża mnie i mój niski budżet ;o
    http://carmenlolka.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, na pewno wypróbuję ;) Szczególnie,że będzie to dla mnie przydatny produkt z racji tego czym będę się zajmowała ;) Odwiedzam Cię po długej przerwie w blogowaniu ;p Gratuluję, determinacji i że nadal masz chęci.
    Więc jeśli masz ochote to zapraszam na mojego nowego bloga ;)
    http://nursing-mission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great! I wanna try it :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...