29.10.2013

recenzja kosmetyków "Quiz Cosmetics"


Otrzymałam od Quiz Cosmetics kosmetyki do zrecenzowania. Baza pod cienie do powiek, przedłużająca trwałość cieni i wzmacniająca ich kolor. Już kilka razy jej użyłam i jestem zachwycona, od 8 rano do 20 cienie na powiekach prawie w ogóle nie straciły wyrazistości i się nie rozmazały. Błyszczyk do ust jest trwały i zawiera dużo pigmentu, co jest wielkim plusem. Cienie zostały dopasowane do mnie idealnie, we fioletach czuję się cudownie, więc myślę, że szybko je wyeksploatuję. Dużym atutem tych kosmetyków jest ich stosunek ceny do jakości, są mówiąc wprost tanie np. błyszczyki są już od nieco ponad 5 zł, lakiery do paznokci ok. 4 zł. Jeżeli chcecie zajrzeć do sklepu to tutaj podaję Wam link: >Quiz Cosmetics<

- błyszczyk "luxurious gloss" nr 31
- cienie do powiek nr 409
- baza pod cienie utrwalająca

8 komentarzy:

  1. Hello from Spain: interesting tips. I like the lip gloss. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Unos colores muy juveniles, me gustan !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d Obserwujemy?
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  4. O też chętnie spróbuje tych cieni jako,że jestem cieniomaniaczką :D Zapraszam do mnie karaooka.blogspot.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...