08.10.2013

recenzja lakieru Sally Hansen Double Duty

Mam dla Was niespodziankę. Postanowiłam do działu Home&Spa dodawać filmiki, ponieważ dzięki temu najlepiej będziecie mogli zaobserwować działania, konsystencję i dokładniej można się przyjrzeć rozmaitym kosmetykom. Przyznam, że byłam nieco spięta kręcąc pierwszy filmik, dlatego wybaczcie mi mój poplątany język, który obiecuje poprawić. W takim razie pozostawiam Was z filmikiem, recenzja pisemna znajduje się pod zdjęciami.




Lakier/odżywka Sally Hansen nie jest najtańszy, ja kupiłam go w promocji za ok. 20zł. Może służyć jako baza pod lakier : wzmacnia i odbudowuję, zawiera prowitaminę B5. Drugie zastosowanie to warstwa wpływająca na trwałość lakieru, tworząca nylonową powłokę. W tej wersji go jeszcze nie testowałam, ale planuję to zrobić. W drugiej wersji należy warstwę lakieru Sally nałożyć na lakier koloryzujący. 

Moja opinia:
Sprawia, że płytka paznokcia po pomalowaniu jej lakierem wygląda na gładszą, zwiększa połysk lakieru. Co do odżywienia i wzmocnienia paznokci, nie zauważyłam żadnej różnicy. Ogromnym plusem jest, że nawet jako baza pod lakier przedłużył trwałość mojego lakieru, który zazwyczaj zmywam drugiego max trzeciego dnia, tutaj przetrwał do dnia czwartego i tak na prawdę piątego rano go zmyłam. Ja polecam. 

Mam nadzieję, że spodoba się Wam filmik. Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. filmik nie był wcale zły, ja na moim pierwszym byłam również strasznie spięta, co większość moich czytelników zauważyło ;D chcę więcej takich filmików ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor! Co do jakości lakierów SH dla mnie żadna rewelacja. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie lakier trzyma sie mniej wiecej 1dzien a potem musze zmyc i nalozyc kolejne... 3warstwy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor, uwielbiam te lakiery!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda super, mówisz, że super... tylko ta cena! 20 zł w promocji? duzo!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Unas uñas preciosas, me gustan más las de color natural !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...