28.11.2013

prezenty z Zakopanego

Co tu dużo pisać, moja wyjątkowa babcia, była sobie w górach na wakacjach i zapytała mnie co bym chciała dostać. W ogóle nie musiałam się zastanawiać, ponieważ ciągle mam lodowate stopy wymarzyłam sobie ciepłe 'bambosze' ;) a babcie do tego znalazła jeszcze przepiękne, dziewczęce skarpetki w 60% z angory, które są tak miłe w dotyku i mają tak cudny kolor, że czegoś ładniejszego bym sobie nie wymyśliła. Podsumowując, mam kochaną babcię, której pięknie dziękuję za rozgrzanie moich stóp w te mroźne dni. :) Pozdrawiam Was, miłego wieczoru :)



9 komentarzy:

  1. http://itsdosiababy.blogspot.com/2013/11/giveaway-with-oasap.html
    GIVEAWAY ! Wygraj bon o wartości 50$ i 30$ do sklepu Oasap!!
    Wysłka za darmo na cały świat !!! Regulamin w linku wyżej na moim blogu !!
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. looks like a nice pair to have in winter time

    OdpowiedzUsuń
  3. ciepłe papcie i skarpetki to jest coś co uwielbiam na zimę! :) zwłaszcza z Zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great and very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. U górali można kupić świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć taką cudowną babcię, super prezenty :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. takie kapcie też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...