08.12.2013

bright christmas

Recently I love the bright, monochromatic colours in my outfits. I feel great in beige. That is the first time when I found a pair of jeans that are perfectly tailored to me and in which I feel comfortable. I also have a new, larger prescription glasses rimmed in blue. As you can see we have a Christmas tree in the apartment, as well as some packed gifts :) I forgot the most important thing, in my opinion, this wonderful sweater with a tiger I got from the store chicnova. I am charmed by this sweater, is loose, comfortable and in my favorite colors :) Hope you enjoy it. Have a nice day! :)

Ostatnio uwielbiam jasne, monochromatyczne stylizacje. Czuje się świetnie w beżach. Pierwszy raz trafiłam na jeansy, które są idealnie na mnie skrojone i w których czuję się komfortowo. Mam również nowe, większe okulary korekcyjne w niebieskich oprawkach. Jak widać mamy już choinkę w mieszkaniu, a także trochę popakowanych prezentów :) Zapomniałam o najważniejszym, ten moim zdaniem cudny sweterek z tygrysem dostałam od sklepu chicnova, jestem nim oczarowana, idealnie na mnie leży, jest luźny, wygodny i w moich ulubionych kolorach :) 

Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona tym, że w końcu znalazłam oprawki, w których wiem, że dobrze wyglądam, w końcu dochodzę po farbowaniu do mojego koloru włosów, i już nigdy nie zdecyduje się na farbowanie, nie ma to jak naturalność. Dzięki temu włosy są zdrowsze, bardziej lśniące, no i zakaz farbowania to świetna porada od mojej cudownej wizażystki. Żałuję, że wcześniej jej nie posłuchałam i sobie je ufarbowałam, ponad rok zajęło mi dojście do mojego koloru. W ogóle naturalność jest w życiu najważniejsza, nie dajmy się ogłupić sztuczności, silnym makijażom, delikatność to nasza siła, delikatny ledwo widoczny makijaż. Zresztą, mój mąż zawsze powtarza, że najlepiej wyglądam w niewidocznym makijażem, Wy również to wielokrotnie podkreślaliście. Kochane, nigdy nie słuchajcie nikogo kto mówi Wam inaczej, w naturalności jest siła. Wczoraj mój profesor tak mnie podbudował jak mało kto, zachwycał się właśnie moimi okularami, wcześniej miałam małe i brązowe, kompletnie nijakie, teraz są wyraziste i podkreślają moją artystyczną duszę, on właśnie to zauważył i powiedział, że mnie nie poznał, że mam fantastyczne okulary, które podkreślają mój kolor oczu. Zresztą dziękuję też wszystkim za tyle miłych słów odnośnie niby tak błachej zmiany jaką są okulary, ale jednak, Marta, Martyna, Ewa, Edzia i wielu innych, dziękuję że tak mnie zbudowaliście, to miłe!







sweater - chicnova
jeans - h&M
shoes - Deichmann
watch - Fossil
glasses - Vogue

10 komentarzy:

  1. What a lovely outfit, you look really nice. I like the glasses, they suit you.

    www.hungrycaramella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh thank you verry much, I feel really comfortable in this glasses! :) Love them :)

      Usuń
  2. okularki bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek i fajna choinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Great look, love your sweater :)

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pics!! Your sweater and your shoes are stunning!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice look & photo's!
    Your christmas tree looks lovely as well!

    xoxo Saranda from Sarandipity

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super :) Buciki <3 ale w tle widzę piękną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...