28.12.2013

Christmas outfit #2

I am so tired after Christmas. I changed my haircut to shorter. I love it. I have this cute jacket from dresslily which cost only 7.15$ now it's 41%off!! :) I adore it because it fit me perfect. Black jacket  is verry practical, you can wear it on many different outfits. Every woman should have one. This jacket came to me sooo fast, it takes only 9 days, I was surprised because of it, cause it is from different continent. I really like this metal details of the jacket, soo cute :) If you want to check out this store, here you have the link: www.dresslily.com Have a nice day everyone! :)

Zauważyłam, że większość osób ma tak samo jak ja, czyli po świętach czują się dużo bardziej zmęczone niż przed świętami. Ja jestem wręcz wykończona, ale nie zmienia to faktu, że miło wspominam ten rodzinny czas. Przed świętami zmieniłam fryzurę na krótszą, czuję się w niej o niebo lepiej, poprzednia w ogóle mi się nie układała, poza tym miałam bardzo zniszczone końcówki. Kupiłam na wyprzedaży z myślą o świętach sukienkę w Reserved, to moja pierwsza biała sukienka, tak na ślubie miałam beżową :) Żakiet dostałam od dresslily , cieszę się z niego, bo idealnie trafiłam z rozmiarem, a trochę się obawiałam czy nie będzie mi za mały, na szczęście wszystko pasuje. Poza tym czarny żakiet jest bardzo uniwersalny, więc sprawdzi się w wielu okolicznościach. Zaskoczył mnie również fakt, że wysyłka trwała tylko 9 dni, jak na sklep z innego kontynentu to wręcz błyskawiczna wysyłka, jak na to ile kosztował 15$ już z wysyłką, to nie jest złej jakości i podoba mi się krój, który podkreśla talię. Jeżeli jesteście ciekawi jakie inne ciuszki możecie znaleźć w tym sklepie to zapraszam: www.dresslily.com. Poza tym życzę Wam miłego dalszego wypoczynku. Pozdrawiam :)










dress - Reserved
jacket - dresslily
necklace - efoxcity
shoes - nn

9 komentarzy:

  1. jak ślicznie :)
    piękna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, a fryzurka bardzo trafiona!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, mnie też święta wykończyły , szczególnie świąteczna obrzeżka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wzór sukienki jest świetny kochana
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jezu jezuuuu ! masz najwygodnieszy fotel na świecie! kocham go! kiedy mogę się do Ciebie wprowadzić? :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...