13.12.2013

new jewelry

Today my new jewelry from efoxcity . Universal jewelry, which will examine the elegant and loose outfits, love it! . I don't know why but last time I am so happy, and I love that feeling. Hope that you feel the same.

Jako, że nie kryję się z faktem, że jestem sroczką, ucieszyła mnie bardzo paczuszka z biżuterią, zapakowaną w ozdobne pudełeczko, którą otrzymałam od sklepu efoxcity .  Uważam, że jest to bardzo uniwersalny model, który dobrze sprawdzi się zarówno w eleganckiej jak i luźniej stylizacji. Muszę Wam powiedzieć, że rozpiera mnie wewnętrzne szczęście, jest to nie do opisania, ale bardzo dobrze się z tym czuję. Teraz idę zrobić herbatę waniliową i zjeść trochę świątecznych ciasteczek i czekolady, bo mam ochotę ;) Miłego dnia, pozdrawiam :)





necklace - efoxcity
shirt - C&A

10 komentarzy:

  1. Cudowny naszyjnik i makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, lubię takie naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like this necklace!)

    http://fancyshot.blogspot.ru/
    keep in touch! ;) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny naszyjnik

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WooW! Śliczny ten naszyjnik! :) Ale moim zdaniem bardziej by pasował do bluzek i sukienek bez dekoltu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely necklace :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...