10.12.2013

pomysły na sukienki i biżuterię na zbliżający się karnawał - ideas for dresses and jewellry for carnival time

Christmas is coming, New Year and Carnival, so I think this is a great time to find the perfect gift for a woman / girl or just buy ourselve something special. I have prepared for you a few brave and very feminine dresses and jewelry that you can buy. They are uniquely and ideally suited for the coming time. I'm starting from amazing pink dress, for the brave girls, from new arrival

Zbliżają się święta, sylwester i karnawał, więc myślę, że jest to świetny moment na znalezienie idealnego prezentu dla kobiety/dziewczyny lub po prostu kupienie sobie samej czegoś wyjątkowo. Przygotowałam dla Was kilka odważnych i bardzo kobiecych strojów i biżuterii, które może i Wam również wpadną w oko. Są wyjątkowo i idealnie nadają się na nadchodzący czas. Zaczynam od szałowej różowej sukienki, dla odważnych dziewczyn, ja ostatnio zmieniłam swoje podejście do żywego różu i go uwielbiam, ta propozycja bardzo mi się podoba i byłabym przeszczęśliwa gdyby mogła zagościć w mojej szafie, link do sklepu z sukienką > sukienka < .


But maybe you prefer the artistic, original jewelry that will add character every outfit and will be unique. Will definitely appeal to every woman, I suggest jewelery etsy shop. In myy opinion this jewellry is amazing:)

Może jednak wolicie artystyczną, oryginalną biżuterię, która doda charakteru każdej stylizacji, będzie wyjątkowa i na pewno spodoba się każdej kobiecie, ja proponuję biżuterię ze sklepu etsy . Moim zdaniem jest genialna :)


If you are looking for an elegant, extremely feminine long dress, which will look sensual and extremely feminine, this proposal will charm you. Floor-Length Zipper A-Line Chiffon Long Formal Dresses OKD603275. 
Jeżeli poszukujecie eleganckiej, wyjątkowo kobiecej długiej sukni, w której będziecie wyglądać zmysłowo i szalenie kobieco, to z pewnością oczaruje Was ta propozycja, ja jestem oczarowana tą długą formalną suknią . 


We are so close to wedding periods, therefore I also have a proposal on wedding dresses from the new collections for the year 2014, at very attractive prices and on such a great cuts. 2014 wedding gown

Wraz z karnawałem zbliża się okres ślubów, w związku z tym mam również propozycję na suknie ślubne z nowej kolekcje na rok 2014 , w bardzo atrakcyjnych cenach i w takich krojach o jakich nawet nie marzyłam. 


Staying in a wedding dresses I have for you another online store Bridal-Gowns-Under-$400 , in which you can fall in love.

Pozostając w tematyce sukien ślubnych mam dla Was jeszcze jeden sklep internetowy z pięknymi sukniami do 400$ , w których możecie się zakochać, z tego co widzę trwa na nim konkurs, w którym można wygrać sukienki. Więc myślę, że warto tutaj zajrzeć. 


4 komentarze:

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...