06.01.2014

nowe okulary - www.kodano.pl

Miałam ogromną przyjemność otrzymać piękne okulary korekcyjne od  http://kodano.pl/ marki SANTINO. Ponieważ mam wadę wzroku i na co dzień nie ruszam się nigdzie bez okularów, to była to doskonała okazja aby wybrać sobie uniwersalny czarny model okularów. Bardzo lubię duże oprawki, czuję się w nich świetnie. Do tej pory miałam ciemno niebieskie, jednak nie do wszystkiego taki kolor pasuje. Okulary Santino mile mnie zaskoczyły. Nie wspominając o bardzo niskiej cenie, oprawki SANTINO to koszt 29,99zł - 89,99zł, do tego soczewki w przedziale cenowym 9,99zł - 69,99zł. Możecie wgrać swoje zdjęcie aby sprawdzić w których okularach będziecie najkorzystniej wyglądać. Są wygodne, szkła są cienkie, patrzy mi się przez nie rewelacyjnie, nie ześlizgują mi się z nosa, no i na prawdę bardzo mi odpowiada ich kształt. Oczywiście w zestawie otrzymujemy również sztywne etui i ściereczkę do okularów. Od momentu złożenia zamówienia czekałam max 3 dni i okulary dotarły już do mnie kurierem. Szczerze polecam, klikając >TU< możecie przejść bezpośrednio do okularów, które mam na sobie. 








10 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz w okularach. Śliczny kotek.

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy Ci w nich :) A kiciuś jest słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne.. ; > Mi by się nowe przydały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne oprawki, bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach. A z kota bardzo dobry model ;)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: Great brand.... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. your cat is so cute! stunning glasses anyway <3

    http://hellodida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. your cat is so cute! stunning glasses anyway <3

    http://hellodida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna buzia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...