25.01.2014

puzzle WASGIJ, czyli nie wiesz co układasz

 Uwielbiamy z mężem spędzać wieczory układając wspólnie puzzle. 3 lata temu trafiliśmy na puzzle WASGIJ i uwierzcie mi, że nie ma lepszych! To coś zupełnie oryginalnego. Nie układasz tego co widzisz na obrazku. Układasz obraz z punktu widzenia wskazanej na opakowaniu osoby lub rzeczy. Lub tak jak w pierwszym zestawie, że musimy ułożyć obraz, w którym te osoby będą dużo starsze. Ja polecam, to na prawdę dużo zabawy, puzzle nie są łatwe, jest pełno wzorów, detali, twarzy. To zabawa na dobry tydzień czasu, jak tak jak my zasiadacie przy puzzlach wieczorami. Cenowo nie wypadają tak źle, ok 30-40 zł za 1000 puzzli. Polecam je również na prezent, dla osób lubiących puzzle. Ja jestem nimi zachwycona i już kilka osób nimi zaraziłam :) Miłego dnia i udanej zabawy z puzzlami :)

Więcej informacji pod nad zdjęciami.



Z tyłu opakowania jest zawsze podpowiedź, którą omówię poniżej.


Jedną z dwóch podpowiedzi jest czarny zarys kilku elementów jakie pojawią się w układanym przez nas obrazku.


Drugą podpowiedzią jest punkt widzenia. W tym przypadku należy ułożyć puzzle widziane oczami tej kobiety, którą widać na głównym obrazie z opakowania.




5 komentarzy:

  1. great artwork for the puzzle

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! :) Osobiście nigdy za puzzlami nie przepadałam, ale na taką ich wersję chętnie sama skusiłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)
    obserwujemy? :) http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...