27.02.2014

blue jeans

Jeansowa koszula pochodzi ze sklepu sammydress jest lekka, delikatna, idealna na lato. Na przesyłkę również czekałam około 2 tygodni, cena była bardzo niska niespełna 7 $ i w tą cenę wliczona jest już przesyłka. Jakościowo, nie mam jej nic do zarzucenia, specjalnie przyglądałam się w sklepach koszulom "jeansowym" i chociażby w Sisnay, znalazłam koszulę z identycznymi guzikami, sposobem wykończenia, tylko węższa i ciemniejsza, a materiał identyczny i kosztowała ponad 70zł, więc w tym przypadku ta koszula wygrała. Nigdy nie miałam takiej koszuli, a zawsze chciałam mieć, no cóż, nawet takie drobne marzenia się spełniają :). Miłego dnia, ja wracam do przygotowywania pracy obronnej na licencjat, pa! :)








jeans - H&M
socks - Resreved
Jeans shirt - sammydress

10 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I like your shirt. The cat is lovely. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta koszula i jaki słodki kotek.

    OdpowiedzUsuń
  3. za tak male pieniążki taka fajna koszula - super zakup !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszula,ale kiciusia to ty masz ślicznego ;3
    http://jula-fantasy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie koszula jeansowa pasuje to wszystkiego, ładny kolorek :)
    a kiciuś prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, ja uwielbiam jeansowe koszule:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...