14.03.2014

shoes inspirations

Przygotowałam dla Was ogromną dawkę inspiracji wiosenno-letnich. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, Linki do butów znajdują się pod zdjęciem. Jest to moja lista wymarzonych butów, które nawe jesienią by się sprawdziły ( oczywiście, nie wszystkie). Bardzo podobają mi się buty z odsłoniętym palcem, dlatego wybrałam aż dwie pary na samej górze, które są częściowo zamknięte ale uważam że w wakcje szczególnie popołudniami sprawdziłyby się znakomicie, szczególnie numer 1, ponieważ ma niewysoki, solidny i piękny słupek. W ogóle jedynka mnie oczarowała. Stawiam też na płaskie sandałki, które zawsze się sprawdzają, można w nich spokojnie chodzić godzinami. No i nie mogłam pominąć botków, o których marze, pokazałam Wam kilka w podobnym stylu, czarnych, jednak nie mogłam zdecydować się, które lepsze, wszystkie mi się podobają. Mam nadzieję, że dałam Wam fajną dawkę inspiracji. :) 


16 komentarzy:

  1. cudowne wszystkie :D przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: great shoes. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny :) buty nr.5 piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank for your comment, you're really sweet !
    And y'oure absolutely gorgeous ! See you soon ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne:-)

    W wolnej chwili zapraszam na:

    www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...