31.03.2014

Spring again with rosewholesale.com

Hi everybody :) Today I want to show you my new everyday outfit in Spring colors.   Handbag, ring and necklace are from rosewholesale.com. I totally love the handbag. The colour is amazing and match perfectly to my spring jacket. Bag has many compartments. All the items are soo cheap, for example my bag cost ~$11, necklace ~$2. And they have really fast shippment. I waited for my package about 2 weeks. Hope you like my outfit and have a nice day! :)

W końcu mieliśmy z mężem chwilkę żeby odwiedzić rodzinę, a niestety od świąt się nie widzieliśmy. Spędziliśmy razem fantastyczny weekend. Mogłam się w końcu nimi nacieszyć. Nawet nasza kotka się z nami zabrała :). 
  Dzisiaj przygotowałam dla Was strój codzienny, baardzo wygodny!!! Lekki sweter, z szerokimi oczkami, idealny na cieplejsze dni. Moje ulubione beżowe spodnie, w których czuje się świetnie, wygodne buty, które uwielbiam. Pojawiło się też w mojej szafie kilka nowości, które otrzymałam od www.rosewholesale.com dokładniej przysłali mi pierścionek, wisior, który mi się na prawdę podoba, nigdy nie spotkałam się z "karmnikiem";). I najważniejsza rzecz, to torebka. Dosłownie spadli mi z nieba, bo moja torebka się porwała i już zaczęłam się rozglądać za nową a tu niespodzianka. Rewelacyjny jest ten niebieski odcień, cudownie komponuje się z moją żółtą wiosenną kurtką, jest pozytywny. Do tego jest pakowna, ma pełno przegródek, więc mam większe szanse na "wykopanie" czegoś z torebki na szybko. Do tego zdaje się być dobrze wykonana i jest bardzo ładnie wykończona od wewnątrz, takim miłym "zamszowym" materiałem. Jestem z niej na prawdę zadowolona i polecam. Na przesyłkę czekałam niespełna 2 tygodnie, większość biżuterii mają z darmową dostawą, a sama biżuteria jest taniutka, np. ten wisior jeżeli się nie mylę to kosztował maksymalnie 2 $, torebka ~11$. Duży wybór, niskie ceny, ja jestem zadowolona. 
Miłego dnia! :)










handbad - rosewholesale
necklace - rosewholesale
sweater - Reserved
jeans - H&M
shoes - Deichmann

13 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zestawy! Jest modnie i wygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I like your bag. The ring is fabulous. You are very trendy. Great outfit. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfit:)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylizacja, najbardziej podoba mi się sweterek ! :)


    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dodatki, piękna modelka ;)
    Zapraszamy do Nas http://photoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog , zapraszam do obserwowania http://jussttine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się :)
    Dodaj zdjęcie na nowo powstałego portalu modowego jakim jest www.cassual.pl, którego celem jest promocja blogerek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pierścionek :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...