22.10.2014

Smak retro

Zrobiłam dla Was zdjęcie ślicznych torebek, które wyszperałam w szafie babci. Jestem nimi oczarowana, uważam że mają charakter i są wspaniałym dodatkiem do kobiecej stylizacji. Już od dawna wiem, że moja babcia ma wyjątkowo dobry gust, wielokrotnie mi zaimponowała. Uwielbiam obserwować z jaką lekkością dobiera wszystkie elementy stroju do siebie, mi zajęłoby to zdecydowanie więcej czasu. Tłumacze sobie to tym, że jest już zdecydowanie dojrzałą kobietą, która w życiu już się wystarczająco dużo naeksperymentowała z modą i w tym momencie to dla niej jest już oczywiste co z czym dobrze wygląda a przy tym w czym sama pięknie wygląda. Nie da się ukryć, że bardzo kocham tą kobietę i doceniam to, że nadal ją mam. Dzisiaj żeby zrobiło jej się miło upiekłam dla niej ciasto, każdy drobiazg wywołujący uśmiech na twarzy bliskich jest bezcenny! Miłego dnia :). 



3 komentarze:

  1. No no fajny guścik ma Twoja babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sie trzymaja jak na starre torebki :) i jakie na czasie :) ja wlasnie na poprawe humoru zamowilam sobie czarna torebke guessa na be jeans, oczywiescie w promocji:)) mamm nadzieje ze przed weekendem bedzie

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...