06.11.2014

Prawo Agaty, rola statysty

Miałam przyjemność spełnić swoje kolejne marzenie, czyli zobaczyć jak to wszystko wygląda od drugiej strony kamery. W sumie z ekipą Prawa Agaty spędziłam 12 godzin. Pod koniec dnia nie czułam ani nóg, ani pleców, byłam wyczerpana. Nie spodziewałam się, że rola statysty jest tak wyczerpująca, i że każda scena jest tyle razy powtarzana, min. 1.30h. Co nie zmienia faktu, że przeżyłam przygodę życia, bawiąc się przy tym świetnie, wspomnienia mam już na całe życie i jak kiedyś będę miała możliwość zrobić to jeszcze raz to nie będę się wahała, świetna zabawa. Po tym jednym dniu stwierdzam, po obserwacji pracy aktorów, że ich zawód jest ekstremalny i ciężki. Podziwiam wytrwałych. Kilka zdjęć dla Was, pozdrawiam i miłego dnia! :)




10 komentarzy:

  1. Ale super, jejku zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna przygoda. To jeden z moich ulubionych seriali ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Ja na studiach tez się bawiłam w statystowanie, teraz niestety brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie ;). też chciałabym zobaczyć jak to wszystko wygląda od środka. Widzę, że nieźle się wczułaś w rolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, ale Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, zazdroszczę kocham ten serial. A z Agnieszka Dygant też miałaś okazję się spotkać ?
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  7. to weź im powiedz, żeby Marek się spyknął z Agatą w końcu :)) bo to już męczące!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję bycia statystyką! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...