01.12.2014

moje pomadki

Mam jedynie 3 pomadki, do szczęścia mi więcej nie trzeba :). 
-Środkowa jest najtańsza i najdelikatniejsza, w odcieniach złoto-brązowych, na wieczorne codziennie wyjście. Przyznam że jakość w stosunku do ceny jest rewelacyjna, jedyne co mi przeszkadza to zbyt intensywny zapach. 
-Pomadka na lewo jest od Ives Rocher, kosztowała ok. 30zł, w odcieniu różowo-pomarańczowym, z niej korzystam najczęściej. Ma mocny pigment i brokatowe drobinki, dość trwała, ma zdecydowanie delikatniejszy zapach. 
-Ostatnia jest najdroższa ok. 50zł od Bourjois, najmniej trwała... od razu się ściera, odbija, zawsze nią coś ubrudzę, ubranie, chustę lub rozmazuje mi się dookoła ust, co nie zmienia faktu, że kolor ma genialny. Używając jej należy mieć ją pod ręką wraz z lusterkiem, żeby uzupełniać starte braki. 










3 komentarze:

  1. Love them all!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe używałam jeszcze kredek z żadnej z tych firm, ale wszystkie są świetne, miałabym problem którą wybrac :)

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatni odcień.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...