05.01.2015

Bioderma - Atoderm Intensive - recenzja


Od kilku lat ze względu na problemy hormonalne zmagam się z wieczornym swędzeniem łydek, w ciągu dnia też się zdarza, ale wieczory są najgorsze. Zdążyłam już być u dermatologa, który stwierdził, że nic mi nie jest ale mam kupić balsam przeciwko swędzeniu i do wysuszonej skóry. Tak też zrobiłam, wydałam ok 40 zł na tubkę balsamu w aptece, który był bardzo rozwodniony i w niczym mi nie pomógł. Przed świętami otrzymałam do przetestowania balsam Bioderma do atopowego zapalenia skóry. Od tego czasu codziennie go używam, więc mogę już opisać czy jest skuteczny. 

Zacznijmy od krótkiego opisu producenta:
"Kojący balsam emolientowy wzbogacony o działanie przeciwświądowe, odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom."  Dostępny w wersjach: 75ml/200ml/500ml

Kilka cech produktu:
- konsystencja : ani rzadki, ani gęsty, coś pomiędzy,
- zapach: delikatny, lekko słodki, ma w sobie coś z zapachu balsamu do opalania, ale jest ledwo wyczuwalny,
- wchłanianie - bardzo dobrze się wchłania, nie lepi się
- wydajność - stosuję od 2 tygodni tubkę 75ml i zużyłam połowę, uważam że jest ok.

Opinia: Ogólnie mogę z przyjemnością polecić ten produkt osobom, które mają podobny problem do mnie. Po użyciu balsamu czuję ulgę, przynosi ukojenie suchej, szorstkiej skórze. Efekt eliminacji swędzenia też jest zauważalny, myślę że problem został wyeliminowany w 60-70%. Chyba nie znajdę minusów. Nie mam pojęcia jak to jest mieć atopowe zapalenie skóry, więc nie wiem jak dosłownie takie osoby zareagują na ten kosmetyk, jednak dla osób z problemami hormonalnymi, które objawiają się przesuszoną, swędzącą skórą będzie to odpowiedni zakup. Polecam i życzę miłego dnia :).






3 komentarze:

  1. Hello from Spain: great brand. Interesting review. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tej marki, muszę spróbować.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...