19.01.2015

mój codzienny makijaż / my everyday makeup


Mój codzienny makijaż jest bardzo delikatny, nie czuję się dobrze w ciągu dnia w mocnym makijażu. Dopracowałam go do takiego stopnia, że wykonanie zajmuje mi max 5 minut, co jest bardzo wygodne i nie denerwuje męża :). W takim razie zaczynamy krótki tutorial :).



Zaczynam od użycia korektora na cienie pod powiekami i wszelkie niedoskonałości, delikatnie go rozcieram. W szybszej wersji tego makupu od razu na korektor nakładam puder matujący i na policzki róż. Kolejnym krokiem są brwi, używam do nich zwykłego cienia do powiek (ten najciemniejszy na zdjęciu), jednak w małej ilości, rozprowadzam go pędzelkiem po skórze pod brwiami, rozcierając palcem od wewnętrznych kącików brwi dla naturalnego efektu. 


Na wewnętrzny kącik oka nakładam jasny matowy cień numer 2 od Golden Rose (ten najjaśniejszy na zdjęciu - pojedynczy) i rozprowadzam go do środka powieki, ten sam cień nakładam tuż pod linią brwi aby lekko podkreślić ich kształt. 


Kolejny etap to delikatny makijaż powiek. W moim przypadku ultra delikatny. Wykonuje go 3 kolorami cieni, zaczynając od środka powieki od najjaśniejszego brązu, zbliżonego do koloru mojej skóry, kolejno do zewnętrznego kącika nakładam ciemniejszy, i najciemniejszy dosłownie w zewnętrznym kąciku plus załamanie powieki do połowy. Czyszczę o wacik pędzelek i rozcieram granice, żeby była jeszcze delikatniejsza.


Na koniec tuszuje rzęsy, nakładam balsam do ust Nivea i podkreślam usta matową pomadką Golden Rose. Tak się prezentuje makijaż w całości, ja czuje się w nim rewelacyjnie, mam nadzieję, że Wam się również podoba :).


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnego masz bloga.Co do makijazu to tez nie lubie bardzo mocnego makijazu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog :)

    Zapraszam do mnie :) http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty lip shade!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lip shade is very pretty...😃

    artwithaks.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio się ciągle natykam na tę pomadkę z Golden Rose! :) Super jest!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...