03.01.2015

Noworoczny spacer - Sopot

Co roku 1 stycznia jedziemy z mężem na spacer brzegiem plaży, po molo w Sopocie lub Brzeźnie. Taki miły, rozbudzający akcent na początek roku. Tym razem wybraliśmy molo w Sopocie, nie spodziewaliśmy się aż takich tłoków, a byliśmy tam ok.12, na szczęście pogoda dopisała. 6 stopni na plusie sprawiło, że spacer był wyjątkowo przyjemny. Mam dla Was kilka zdjęć mojej "wygodnej" i codziennej stylizacji, w której wybiegam z domu jak zależy mi tylko na tym aby było ciepło i wygodnie. Obowiązkowo trekkingi! Uwielbiam te buty, są genialne! Nie mogło zabraknąć też nowych rękawiczek od męża:) Moi drodzy życzę Wam wymarzonego Nowego Roku, spełniajcie swoje marzenia! Zdjęcia robione na szybko telefonem ;)





shoes - Lesta
jeans - H&M
coat / płaszcz - C&A
handbag / torebka- C&A
winter hat / czapka- Reserved kids
gloves / rękawiczki- Reserved
lipstick - Golden Rose Matt nr 2



3 komentarze:

  1. Ja upolowałam podobną z Reserved na madamsale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie kolorystyczne. Ten błękit ożywia całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...