21.05.2015

Co kupić z okazji narodzin dziecka?

Co kupić z okazji narodzin dziecka? Patrząc na nas mogę zdecydowanie stwierdzić, że mając noworodka w domu, nie ma się czasu na nic, a na pewno nie ma się czasu na to aby kupować sobie gadżety, które stanowić będą wspaniałą pamiątkę. Są również rzeczy po prostu przydatne, których nigdy nie jest za wiele. Podzielę propozycje na dwie grupy:

1. Gadżety/pamiątki:
    - ramka z możliwością zrobienia odcisku rączki i stópki dziecka - dziękuję Andżelika za ten prezent! Ja nie miałabym czasu tego kupić a już po zrobieniu odcisków mojej córce baaardzo się wzruszyłam, wiem że to jedna z piękniejszych pamiątek jakie mam.
     - album na zdjęcia dedykowany narodzinom dziecka 
    - książka o rozwoju dziecka lub o pielęgnacji dziecka (ja miałam tysiące pytań i głupio mi ciągle wydzwaniać do siostry męża po porady, takie książki są bardzo pomocne)
    - mata edukacyjna
    - karuzelka na łóżeczko (dowiedzcie się czy już jej nie mają)
    - gryzaki
    - grzechotki
    - możecie wykupić sesje zdjęciową dla rodziców z dzieckiem
    - miś-termofor (na kolki)

2. Prezenty przydatne:
    -pampersy! nigdy dość, jednak nie kupujcie rozmiaru "0" lub "1" bo dziecko błyskawicznie z nich wyrasta, lepiej "2" lub nawet "3" bo one na pewno się przydadzą (moja córka po dwóch miesiącach jest już na 3)
    - chusteczki nawilżane do czyszczenia pupci - tutaj warto kupić lepsze, bo nie wiadomo czy dziecko nie ma alergii a po co mają je rodzice wyrzucić, polecam "pampers sensitive" białe opakowanie, często sprzedawane w czteropakach za ok.20zł
     - ręcznik z kapturkiem
    - kosmetyki - jak to już jest prezent to kupcie coś lepszego w aptece (ok.30-40zł/szt.) typu: Emolium, Oilatum - to już wyższa półka, niealergizująca, my z niej korzystamy, rewelacja! Mowa o emulsjach do kąpieli i emulsjach do ciała.
    - Bepanthen maść na odparzenia
    - kocyk 
    - z ciuszków najlepiej kupować rozmiar 62/68, bo niektóre dzieci rodzą się duże, więc 56 nie zawsze może się sprawdzić, a z wyższych rozmiarów na pewno skorzystają






Nasz ramka:





2 komentarze:

  1. swietny blog ! zapraszam do mnie na "testowanie" ciuchow z PRIMARKA:
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-bluzka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne wskazówki. Świetny post.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...