11.06.2015

projekt Zalando i bony rabatowe dla WAS!

Udało mi się dostać do projektu Zalando i strony trnd, dzięki którym otrzymałam bon upominkowy, za który kupiłam sukienkę i T-shirt dla męża. Jednak przede wszystkim mogłam dowiedzieć się o zaletach sklepu Zalando i przetestować jego funkcjonowanie. 

Przyznam, że jestem bardzo mile zaskoczona szeregiem atrakcyjnych rozwiązań jakie oferuje Zalando:



Sklep bardzo prosty w obsłudze, szybka przesyłka, ciuchy zgadzają się rozmiarowo z opisem ze strony. Leżą i na mnie i na mężu idealnie. Wysoka jakość znanych i sprawdzonych marek. Byłam mile zaskoczona gdy otrzymałam sukienkę w folii ochronnej na wieszaku :). Oczywiście planuję zrobić stylizację z sukienką jak tylko córka da mi na to chwilę :).

Pierwszych 10 osób, które napiszą do mnie maila otrzyma bon rabatowy (tylko dla nowych użytkowników sklepu) o wartości 20%, reszta otrzyma bony na 15%.

Aby otrzymać bon wystarczy napisać maila na adres: kjarosz@onet.pl  o treści:

- TYTUŁ: "Zalando"
- w treści maila napiszcie: 
1.Gdzie pierwszy raz dowiedzieliście się o Zalando: u mnie na blogu, dzięki reklamie czy w innej sytuacji? 
2.Czy często kupujesz odzież i obuwie w sklepach internetowych?















1 komentarz:

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...