26.06.2015

wyniki konkursu - inspiracja smoczkami NUK

Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości otrzymanych zgłoszeń a także tego jakie piękne Wasze stylizacje były :). Długo myślałam, które wybrać, wybór był ciężki. Najchętniej nagrodziłabym 10 osób, bo tyle prac zrobiło na mnie największe wrażenie. Niestety zwycięzców jest tylko lub aż trzech. Pierwsze miejsce było dla mnie oczywiste, kolorystyka, subtelność, forma, uwiódł mnie ten outfit ! :) Gratulacje dla zdolnej mamuśki! :) Drugi chłopczyk idealnie odzwierciedla smoczek happy kids 2, wygląda przeuroczo: paseczki, kolory, trampeczki, czapa, śliczny chłopiec,poza tym urzekła mnie jego słodka minka!!! :) A trzecie miejsce pasuje doskonale do smoczka, nic tylko w tym stroju ze smokiem w buzi można paradować :).

Gratuluje zwycięzcom i dziękuję za liczne zgłoszenia. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła zorganizować dla Was kolejny konkurs!

Jeszcze dzisiaj skontaktuję się mailowo ze zwycięzcami :)




miejsce 2:

Ze względu na brak maila od poprzedniej osoby, która miała 2 miejsce na miejscu 3 mamy nową osobę, gratuluję i pilnie proszę o odpowiedź na maila.

1 komentarz:

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...