26.07.2015

testujemy smoczek MAM


Właśnie mamy możliwość testować smoczek MAM z serii Love & Affection. Przyznam, że wzór skradł moje serce, jak patrzę na córkę ze smoczkiem z takim napisem to wymiękam :). 

Nie ukrywam, że ma wiele zalet:

- jest płytki, więc idealny dla przedziału wiekowego jaki sugeruje, czyli 2-6 miesięcy,
- ma wygodny kształt smoczka, który od razu został zaakceptowany przez Lilke,
- ma przepiękny wzór i kolor,
- moja córka uwielbia się nim bawić, wkłada i wyjmuje go sama z buźki, tutaj sprawdza się symetryczny kształt smoczka, bo oczywiste jest, że bardzo często ląduje on w jej buzi do góry nogami,
- plusem i minusem jest brak uchytu smoczka, plus jest taki, że nie wyciąga go z buźki aż tak często jak inne smoczki z uchwytami, dobre to jest szczególnie gdy zasypia, bo często przypadkowe machnięcie rączką powodowało wyrwanie za uchwyt innych smoczków, minus jest taki, że nie mogę dać uniwersalnego klipsa aby na spacerze miała przyczepiony smoczek do ubrania,

Jedyną wadą, jednak uwarunkowaną kształtem buźki Lilki jest za duża tarczka, która momentami obciera jej nosek. 

Ogólnie polecam, za niesamowity design, płytki smoczek, nie wywołujący odruchów wymiotnych u dziecka, niską cenę i automatyczną akceptację przez moje dziecko. Pamiętajcie aby wymieniać smoczek co dwa miesiące ze względów higenicznych! :)

Smoczek znajdziecie tutaj: >smoczek "I love Mummy"<




2 komentarze:

  1. Moj franek preferuje tylko z duza kulka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, interesujący!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...