12.08.2015

bransoletka z charmsami od Soufeel


Otrzymałam przepiękna bransoletkę z 5 charmsami od Soufeel. Jest to tansza wersja pandory, jednak jakością uważam, że są sobie równe. Chciałabym zacząć od tego, że nie jest to sklep dostępny w Polsce, zamawia się ze strony zagranicznej gdzie ceny podane są w $.
Co do przesyłki, dotarła do mnie w niespełna 2 tygdnie, pięknie zapakowana. Wszystko przedstawiam Wam na poniższych zdjęciach. Poza "folią" kurierską bransoletka zapakowana była w karton z logo Soufeel. Po otworzeniu kartonu natrafiamy na kopertę bąbelkową, w której jest piękne pudełeczko z bransoletką, a także jest papierowa torebka ozdobna również z logo firmy w razie gdyby bransoletka miała być na prezent. www.soufeel.com

Pudełeczko jest piękne, ma błękitną kokardę i niesamowitą fakturę imitującą skórę. Od wewnątrz obite jest materiałem, do tego posiada elegancką czarną poduszeczkę, na której pięknie prezentuje się bransoletka, a także chusteczkę do przecierania odcisków palców ze srebra. Wszystko razem prezentuje się znakomicie. Biżuteria zamieszczona jest w pudełeczku, w taki sposób, że każdy element jest w osobnym woreczku zamykanym na strunę. Nie da się ukryć, że dopieszczone jest to w każdym detalu. 
Nie wachałabym się kupić u nich kolejnej bransoletki i charmsów, a także zamówienia prezentu dla najbliższej osoby. www.soufeel.com

Co do cen. Wybrałam tradycyjną srebrną bransoletkę, która kosztuje jedyne 15,95$ czyli 67,95, aktualnie jest w promocji, możecie zobaczyć ją tutaj:  >KLIK<, w pandorze taka bransoletka kosztuje 249zł! Podkreślam, że jakość bransoletki, którą otrzymałam od Soufeel jest rewelacyjna, na prawdę jest to moja najpiękniesza bransoletka. 
Dzisiaj przedstawiam Wam jednego charmsa który wybrałam, najzabawniejszego, który od razu wpadł mi w oko. Resztę pokażę w kolejnym wpisie, bo za dużo zdjęć by tutaj wyszło :).
Link do sklepu: www.soufeel.com

Charms z motocyklem: >KLIK<

Przy zamówieniach powyżej 50$ jest DARMOWA PRZESYŁKA.
Obowiązuje 365 dni na zwrot zakupionego towaru, także nic nie ryzykujemy :).

Mam też specjalnie dla Was rabat 5%
wystarczy w koszyku wpisać kod: BLOG5










2 komentarze:

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...