21.08.2015

Testujemy MAM Cooler od MAM


Wraz z córką mamy okazję przetestować gryzak MAM Cooler +4miesięcy od MAM. 

Zacznę od informacji od producenta:

  • łagodzi ból towarzyszący wyżynaniu się zębów
  • wyjątkowa konstrukcja
  • ortodontyczny kształt
  • atrakcyjny design
  • specjalne zagłębienia w uchwycie ułatwiające dziecku trzymanie
  • prosty w użyciu
  • po schłodzeniu utrzymuje niską temperaturę przez bardzo długi czas
  • trzy różne powierzchnie do gryzienia
Moja opinia:


Zalety:
- został rewelacyjnie zaprojektowany, począwszy od ergonomii po kolorystyke i wzory
- idealnie dopasowawuje się do dłoni dziecka, dziecko z lekkością go chwyta jedną lub obiema rączkami,
- żółte wystające elementy są odpowiedniej długości, nie za głębokie (dziecko się nie dławi) ani nie za płytkie, może wymasować nimi całe dziąsełka, moja córka uwielbia żółtą końcówkę,
- dodatkowym plusem żółtego elementu jest zróżnicowanie wielkości i kształtu elementów masujących dziąsełka, na jednej końcówke są dwa koła, na środkowej małe kropeczki a na trzeciej duże bąbelki,
- zróżnicowanie materiałów, żółty element jest śliski, różowy gładki i antypoślizgowy, co również ułatwia dziecku trzymanie gryzaka,
- różowy element również jest fantastyczny, z jednej strony posiada masujące wystające elementy, z drugiej wgłębiania w które mieszczą się opuszki dziecka i dzięki temu z łatwością może trzymać gryzak, w dodatku jest to dodatkowa atrakcja do gryzienia,
- kolorystyka jest przepiękna, barwy są wyraźne, nasycone, kuszące do zabawy, atrakcyjne,
- kształt całego gryzaka od boku jest lekko zakrzywiony co również ułatwia wkładanie go do buźki

Wady:
- BRAK!!!

Dla mnie 10/10, Zdecydowanie najlepszy gryzak jaki do tej pory miałyśmy, a miałyśmy ich 5! Jest na tyle interesujący dla mojej córki, że zabawa nim potrafi trwać nawet 30 minut, z głośnymi piskami radości i gaworzeniem! Bez wachania go polecam i jeżeli kiedykolwiek będę miała drugie dziecko to od razu do wyprawki zakupię ten gryzak! Po prostu rewelacja!

Gryzak dostępny w sklepie tutaj: >GRYZAK MAM<




2 komentarze:

  1. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...