02.09.2015

Bransoletka z charmsami od Soufeel-druga odsłona.


Jak pamiętacie, pisałam już o bransoletce, która jest tańszym lecz nie odbiegającym jakością zamiennikiem Pandory. Ostatni wpis wyszedł bardzo długi, więc podzieliłam go na dwie części. Dzisiaj czas na drugą część z pokazaniem Wam tego co najpiękniejsze, czyli charmsów, które wybrałam! Według mnie są bajeczne. Wszyscy zwracają uwagę na tę bransoletkę i pytają gdzie ją kupiłam, robi wrażenie, jest niesamowita!




Zaczynam!
Pierwszy charms, który chciałam Wam pokazać jest elegancki, uniwersalny. Będzie pasował do każdej kombinacji bo jest z przeźroczystą cyrkonią, oczywiście tak jak wszystkie charmsy wykonany jest ze srebra p.925. Wygląda zjawiskowo! Na żywo dużo lepiej niż na zdjęciu, pięknie się mieni i wygląda świetnie nawet jeżeli na bransoletce jest zupełnie sam.

Zobaczcie go w sklepie >KLIK<

Kolejny charms przedstawia uroczę sowę.
Link do charmsa w sklepie >KLIK<
 Uwielbiam tego charmsa!!! Jest przepiękny! Również idealnie nadaje się do noszenia w pojedynkę. Dwustronny, ma piękny, delikatny, błękitny kolor cyrkonii, idealny zarówno w letnich orzeźwiających stylizacjach jak i zimą, kiedy może odegrać rolę śnieżynki :). Cudo!
Link do charmsa w sklepie >KLIK<


Ten charms jest dla mnie z wartością sentymentalną, noszę go zawsze! Jest to charms z wygrawerowanym napisem "march", czyli marzec - miesiąc narodzin mojej córki. Od razu wiedziałam, że muszę go mieć. Jeżeli nie wiecie, którego charmsa wybrać na prezent to taki z ważnym dla osoby obdarowywanej miesiącem będzie na pewno trafiony! Ja zawsze się wzruszam jak na niego patrzę i od razu mam w pamięci dzień narodzin córeczki! 

Link do charmsa w sklepie >KLIK<


Tak wyglada bransoletka w pełnej okazałości.


3 komentarze:

  1. Ja już nie mogę się doczekać kiedy do mnie przyjdzie od nich do mnie moja bransoletka.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...