21.09.2015

Eveline COSMETICS koncentrat antycellulitowy

Od dwóch tygodni testuję koncentrat antycellulitowy slim EXTREME 4D PROFESSIONAL. Jest to kuracja zwalczająca zaawansowany cellulit. Ja zaawansowanego nie posiadam, więc sprawdzam jego działanie na pociążowym kobiecym udzie, które ma zwykły cellulit ;).




Konsystencja gęsta, jedwabista, łatwa w rozprowadzeniu 
na skórze. Zapach świeży, mentolowy. 
Błyskawicznie się wchłania, dając jednocześnie uczucie intensywnego chłodzenia. 








Według producenta:
"- wyraźna redukcja cellulitu do 60%,
  - wygładzenie nierówności skóry do 65%,
  - wymodelowana sylwetka."

Składniki aktywne:
* Isocell Slim bogaty w składniki aktywne stymulujące proces spalania kwasów tłuszczowych,
* kwas hialuronowy o dużej masie cząsteczkowej,
* kolagen i elastyna poprawiają jędrność, gładkość i elastyczność skóry,
* miłorząb japoński zapobiega powstawaniu rozstępów, wygładza i rozjaśnia już istniejące,
* minerały wód termalnych północnej Bretanii i wyciąg z Alg laminaria głeboko nawilżają i doskonale odświeżają skórę.


Moja ocena:

Po dwóch tygodniach jestem w stanie zaobserwować wygładzenie nierówności skóry na poziomie 20%, uważam to za duży atut. Myślę że z czasem część płytszego cellulitu zostanie zredukowana. Zdecydowanie czuć intensywne chłodzenie i delikatnie pieczenie z tym związane, dające również uczucie świeżości. Dodatkowym atutem jest uczucie dokładnego nawilżenia skóry, obserwuję poprawę jędrności. Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu, choć bardzo rzadko stosuję preparaty antycellulitowe. Ogółem 8/10. Odjęłam 2 punkty bo jeszcze nie skończyłam kuracji, więc nie jestem w stanie w pełni ocenić efektu końcowego. Polecam!


wpis powstał dzięki współpracy z: www.alejakobiet.pl
Zdjęcia są mojego autorstwa.



8 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak bardzo chłodzi, nie lubię takich produktów. ..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: great tips. Fabulous cream. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Slim extreme z Eveline to najlepszy antycellulitowy balsam jaki stosowałam :) Skóra po nim napięta i mniej widać cellulitu. Warto!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...