09.09.2015

Lirene proVitaD lekki nawilżający krem rozpromieniający z wit. D


Przygotowałam dla Was recenzję kremu Lirene proVitaD. To lekki nawilżający krem rozpromieniający z witaminą D, posiada filtr SPF 10, przeznaczony jest do stosowania na dzień. 



Co zapewnia producent?
- perfekcyjny wygląd
- głębokie nawilżenie (kompleks aktywny - ekstrakt z subtropikalnej Imperata Cylindrica)
-  aksamitna gładkość (wit. PP, E, C)

Krem został dostosowany dla osób mających niedobór witaminy D, a według badań aż 80% populacji na niego cierpi. Prowadzi on do przedwczesnego starzenia się skóry, szarzenia, przesuszenia lub przetłuszczenia, uwidacznia niedoskonałości: pory, podrażnienia, nierówny koloryt.
Kompleks LIGHT proVita D zawarty w tym kremie to absolutna nowość w kosmetologii, likwidująca negatywne konsekwencje niedoboru witaminy D. 


Moja ocena: 

- przede wszystkim krem ma ultra lekką konsystencję, jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak leciutkim i delikatnym kremem, perfekcyjny,
- subtelny, delikatny, przyjemny i świeży zapach,
- nie czuje się, że jest na twarzy, również tutaj czuć że jest ultra lekki,
- błyskawicznie się wchłania,
- pozostawia skórę nawilżoną, miękką, gładką i elastyczną,
- redukuje napięcie skóry,
- idealny pod makijaż,
- nie zaobserwowałam aby moja skóra stała się bardziej promienna, ale jeszcze za krótko go stosuję, 


Uważam, że jest to bardzo dobra i godna polecenia propozycja. Ja z pewnością do niego wrócę. Idealny, lekki krem na dzień. Moje oczekiwania co do produktu nawilżającego na dzień, zostały w pełni zaspokojone. Po zastosowaniu tego kremu mam lekką, nawilżaną, gładką i elastyczną skórę, nic więcej do poczucia komfortu i zadowolenia mi nie potrzeba. Polecam! Jak dla mnie 10/10.

Wpis powstał we współpracy ze stroną www.alejakobiet.pl
Pozdrawiam,
Karolina

P.S. Dla niedowiarków, którzy się mi trafili, zdjęcia wykonałam sama, ukończenie moich studiów byłoby niemożliwe bez zaliczenia fotografii, która zresztą jest nieodłączną częścią mojego zawodu. ;)



3 komentarze:

  1. Hello from Spain: great brand. Fabulous tip. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Krem z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze tego kremu
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...