17.09.2015

Moja córka skończyła pół roku.


Wczoraj był dla nas wielki dzień. Świętowaliśmy pół roczku naszej córki. To niesamowite jak ten czas szybko minął. Cały czas mam wrażenie, że dopiero co ją urodziłam. Mąż stwierdził, że czuje się tak jakby już zawsze miała być taka malutka i będziemy ją karmić, przewijać, zabawiać, wygłupiać się. O taaak! Kocha wygłupy, jak robimy do niej miny, samolocik, wydajemy dziwne dźwięki, kocha też jak siadam z nią na kolanach na huśtawce i bujamy się razem, zaśmiewa się wtedy w głos. W ogóle jest taka radosna! Co chwile łapie głupawkę, jak tylko złapie nasze spojrzenie od razu się uśmiecha. Jestem najszęśliwszą osobą na świecie mogąc mieć przy swoim boku wymarzoną córkę. Dopiero mając dziecko zrozumiałam co to jest bezwarunkowa, bezgraniczna, przepełniająca całe ciało i duszę miłość. Dziecko kocha się jak nikogo innego na świecie.  



2 komentarze:

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...