28.09.2015

Nowy zegarek - SLAP Watch Poland

Oboje z mężem uwielbiamy zegarki, przyznam szczerze, że mój nowy SLAP pasuje zarówno do mnie jak i do niego. Nie widzę problemu w tym abyśmy nosili go zamiennie :). Kocham wszelkie odcienie szarości, więc ten kolor zegarka szczególnie przypadł mi do gustu. 

Zachwycam się prostymi zegarkami, bo dzięki prostocie pasują do wielu stylizacji. Ten zegarek jest aktualnie moim numerem 1. Kolor przepiękny, srebrzysto-szary a w zestawieniu z delikatnie cieplejszym odcieniem tarczki, tworzy duet idealny. Pasuje mi prawie do wszystkiego. Noszę go zamiast bransoletki, bo wystarczająco przykuwa uwagę.


Jest wyjątkowy w dotyku, bardzo gładki, aksamitny z antyalergicznego silikonu. Nigdy nie miałam okazji spotkać się z takim zapięciem! Samozatrzaskowa bransoleta daje ogrom możliwości, poza tym, że bez problemu zegarek mogę nosić ja i mój mąż (bo dopasuje się do naszego nadgarstka) to rewelacyjnie sprawdzi nie tylko na ręce ale także np. na sweterku.

Dodatkowo jest duża ilość modnych kolorów do wyboru, 
więc można łączyć np. miętową bransolete 
z białą tarczką lub białą bransoletę z różową tarczką. 
Wygodne i praktyczne rozwiązanie! 
Długość bransolety to 38cm, a szerokość 3cm. 


Ja uwielbiam mojego SLAPa a Wam jak się podoba?






2 komentarze:

  1. Hello from Spain: I really like your proposals. Great watches.. keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...