19.09.2015

Oillan Baby idealny dla Twojego malucha


Jak już wcześniej wspominałam moja maleńka uwielbia kąpiele. Dlatego wzbogacam je o wartościowe produkty, głównie emolienty. Tym razem do jej kącika kąpielowego zawitały produkty Oillan Baby. Niezwykle delikatne, o subtelnym zapachu, w sam raz dla niemowlaka. Przyznam szczerze, że wad nie zauważyłam, ewentualnie jedną maleńką... krem to twarzy i ciała mógłby mieć więcej ml minimum 125, wtedy byłoby idealnie. Są to produkty przeznaczone do skóry alergicznej, suchej i wrażliwej.


PŁYN DO MYCIA I KĄPIELI 2w1 od pierwszych dni życia:
- nie jest dosłownie płynny, jak większość płynów "od pierwszego dnia życia" jest gęstszy, dzięki czemu można go delikatnie spienić w dłoniach i nanieść na skórę dziecka aby je dokładniej umyć,
- ma subtelny zapach, nie drażniący, 
- nie podrażnia skóry mojego dziecka ani nie wywyołuje reakcji alergicznej,
- jest wydajny, dzięki gęstszej konsystencji,
- odniosłam wrażenie zmiękczenia wody w wanience, była jedwabista.

KREM PIELĘGNACYJNY DO TWARZY I CIAŁA od pierwszych dni życia:
- gęsta, zbita konsystencja, jednak nie jest tłusta i ciężka w rozprowadzaniu, wręcz przeciwnie, rozprowadza się błyskawicznie,
- wspaniale natłuszcza i nawilża skórę malucha, sprawiając że jest jędrna i sprężysta,
- subtelny, prawie nie wyczuwalny zapach, co jest ogromną zaletą, bo nie rozdrażnia dziecka, w końcu smarujemy nim m.in. twarz więc intensywny zapach długo byłby wyczuwalny przez dziecko.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moja ogólna ocena jest bardzo dobra. Produkty są godne polecania, co prawda ja wprowadziłam je po 6 miesiącu, ale myślę że wcześniej równie dobrze by się sprawdziły.

Z cennych informacji od producenta:
"- posiadają pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka,
- pH neutralne dla skóry,
- nie powodują łzawienia ani podrażnień spojówek."

5 komentarzy:

  1. Hello from Spain: great brand.Fabulous tips. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliśmy też te produkty, jak najbardziej polecamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam ten kosmetyk i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kosmetyków Oillan gdy mój syn był niemowlakiem i z czystym sumieniem mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również i my sięgnęliśmy po te produkty. Jedyne "ale" które mam dotyczy płynu do mycia i kąpieli. Uważam, że dla maluszków jest super, ale dla ciut starszych dzieci, siedzących w wanience i żądnych zabawy - nie jest idealny. Po prostu się za mało pieni. A przecież pianka to podstawa :)
    anetka1985

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...