12.10.2015

chwila dla włosów


Nie ukrywam, że odkąd na świecie jest moja córka, nie poświęcam szczególnej uwagi moim włosom. Tym bardziej miło mi, że mogłam przetestować produkty dostosowane do potrzeb moich włosów i dzisiaj podzielę się z Wami treściwą recenzją. Zapraszam :).

Szampon PILOMAX ma gęstą konsystencję, również piana, którą wytwarza jest gęsta. Dominuje w nim zapach pokrzywy.  Jest wydajny. Służy do codziennej pielęgnacji włosów ciemnych. W jego skład poza wyczuwalną pokrzywą wchodzą rownież kasztanowiec i pantenol. Według producenta nadaje gładkość i połysk włosom. Blask jest, choć i tak zwiększam go specjalnie przeznaczonym do tego sprayem do włosów z innej firmy. Po zastosowaniu samego szamponu włosy są gładkie, a połysk powiedzmy 7/10. Ogólna ocena szamponu 8/10. Polecam, odejmuję punkt za za mały blask i punkt za to, że kolor włosów nie został wyraźnie podkreślony co zostało zapewnione przez producenta. Warto wypróbować.


"Nie zawiera parabenów, 
SLS, silikonów i MIT. 
Bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy." 
................................................................................................................

Teraz czas na moim zdaniem ciekawszą propozycję. Maska regenerująca do włosów cienkich. Aleos WAX NaturClassic. 

"objętość
sprężystość
moc i blask"

Zdecydowanie na obecnym etapie rozwoju mojej córki "MOC" jest moim włosom bardzo potrzebna, ponieważ wyrywa mi je na potęge. Maska łatwo się rozprowadza na włosach. Na 1 aplikację używamy maski o wielkości orzecha włoskiego. Trzymamy ją na włosach 15-45 minut i obficie spłukujemy. Zapach ma intensywny, świeży, trochę przypomina mi wodę po goleniu mojego męża, jednak po spłukaniu i wysuszeniu włosów pozostaje jedynie przyjemny, wyczuwalny, energetyczny zapach. Nie tylko widać, ale też czuć że włosy są dopiero co umyte. Nawet następnego dnia kiedy już włosy na świeżo umyte nie wyglądają to zapach może zmylić, bo pachną nadal pięknie i kusząco. 

Po zastosowaniu szamponu + maski włosy z lekkością się rozczesują, szczotka wręcz wchodzi w nie jak w przysłowiowe "masło". Pozostawia włosy gładkie, lekkie, sprężyste, miękkie, delikatne, przyjemnie przelewające się przez palce jak po wizycie u fryzjera. (Tu kluczem do osiągnięcia takiego efektu jest również wysuszenie włosów na okrągłej szczotce, czyli porządne wyszczotkowanie włosów). 

Efekt jedwabiście gładkich włosów. 
Dla mnie 9/10. Najlepsza maska jaką miałam, choć moje włosy po ciąży i tak muszą być myte codziennie, więc na przetłuszczanie się ich nie zadziałał (z opisu reguluje wydzielanie sebum stąd ta uwaga). 

produkty dostępne w sklepie: www.wax-sklep.pl





5 komentarzy:

  1. ja dzieci nie posiadam, a też nierzadko brakuje czasu na odpowiednią pielęgnację włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam pokrzywę dla włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w ruch idzie zwykle ekspresowa odżywka, którą mogę spłukać po 2 minutach. Moim włosom przydałaby się porządna maska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jakby ta maska podziałała na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cienkie, rzadkie włosy. W ciąży bardzo mi się poprawiły. Odkąd urodziła się moja mała gubię włosy na potęgę. Już nie wiem co z tym robić, bo chyba żadnych "wspomagaczy" nie mogę brać podczas karmienia.Zaczęłam się rozglądać za jakimiś preparatami które trochę odbudują moje włosy, nadadzą im blasku, świeżości.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...