07.10.2015

Denim total look







fotograf Gdańsk -  angelikacieplik@wp.pl



6 komentarzy:

  1. Spodnie mają bardzo fajne rozszerzane nogawki. Super stylizacja. A buty sama niedawno oglądałam podobne (albo też i te same) w sklepie internetowym i wahałam się czy kupić. Zastanawiałam się między innymi czy są wygodne.
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi się marzy taka koszula. Jednak ostatnio mam problem ze znalezieniem takiej, ale zaczynam mieć wrażenie, że w sklepach nic nie ma. Jedyne na co się ostatnio pokusiłam to takie muszki drewniane Uważam się świetnie się nadają także do kobiecych stylizacji i myślę sobie, że do takich jeansowych także. A W y co myślicie?

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...