03.10.2015

Jesienna różyczka


 Zawsze zachwycałam się ciuszkami dla dziewczynek. Nie da się ukryć, że jest dużo większy wybór i różnorodność w ubraniach za równo dla dziewczynek jak i kobiet niż dla mężczyzn i chłopców. Będąc w dziale dla małych piękności rozpływam się i nie wiem za co chwycić, wszystko mi się podoba! Największy problem jest z wyborem czapeczki i szalika lub komina. Akurat w tej kwestii sieciówki są dość monotonne, nie oferują zbyt wyszukanych wzorów. 


Czy różyczki nie są urocze?
Ten komplecik: czapeczka + komin od razu wpadły mi w oko.
Moja córeczka wspaniale wygląda w szarości i  różu.
W końcu mamy nasz jesienno-wiosenny zestaw.

100% bawełny, co jest dla mnie ważnym aspektem, nie wyobrażam sobie spocić główkę dziecka sztucznym materiałem. Prosty wzór, czapa w stylu smerf, zabawiacko zwisa z głowy. Obszerny komin, nie jest za szeroki, pięknie otacza szyjkę dziecka, skutecznie zabezpieczając przed wiatrem. Wspaniały wzór, wykonanie i kolorystyka. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru! 

Zestaw dostępny w sklepie: www.sofishop.pl





2 komentarze:

  1. so lovely!

    If you want to follow each other on social media and GFC, let me know!

    http://goo.gl/KL9p2S

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik jest obłędny <3 zakochałam się w nim...

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...