09.10.2015

nasz kącik biurowy

Zawsze marzył mi się przytulny kącik biurowy w domu. Zaprojektowanie go nie było prostym wyzwaniem, ponieważ mamy niewielkie mieszkanie. Dlatego kącik biurowy musiał znaleźć się w dużym pokoju połączonym z aneksem kuchennym, więc mamy jedno pomieszczenie, które ma 4 funkcje, jest : dużym pokojem, kuchnią, jadalnią i biurem. Na całe szczęście wszystko się pięknie komponuje. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam nasz kącik biurowy. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uwielbiam kolory, najpiękniej prezentują się na białym tle, jednak nasza przestrzeń biurowa mieści się na ścianie, która zaakcentowana jest pięknym żółtym odcieniem. Wspaniale rozświetla i ociepla wnętrze, kocham ten kolor, nie pamiętam jego nazwy, ale jest to farba marki Beckers. To zdecydowanie moja ulubiona marka farb ściennych, a z racji zawodu, często ją polecam osobom, którym projektuje mieszkania i zawsze się sprawdza, pięknie kryje. My pokryliśmy granatową ścianę jedynie 2 warstwami jaśniutkiej szarości, poza tym świetnie się zmywa. Drugą podstawą kolorystyczną dla tej przestrzeni był kolor paneli, czyli bielony dąb, dopasowałam do niego kolor mebli i fotela, mąż kupił go w sklepie z antykami, uwielbiamy go, jest piękny i ergonomiczny, daje smaczek całej przestrzeni. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klimat w przestrzeni tworzą detale. Jednak najważniejsze jest oświetlenie. Mamy w rogu pomieszczenia lampę podłogową z IKEA, jednak główne zadanie pełni tu lampa biurkowa, to ona doświetla nam blat i daję możliwość wygodnej pracy. Moja lampa DAVE producenta Spot Light  od razu wpadła mi w oko, ma piękny industrialny design, w wersji białej jest uniwersalna i można wkomponować ją prawie w każdą przestrzeń. Moją lampę możecie kupić tutaj: www.lampado.pl Jestem nią zachwycona, to porządna, masywna lampa, która pięknie oświetla powierzchnię blatu skupionym w konkretnym kierunku świetle, można manipulować jej poziomem zagięcia a także kierunkiem klosza. 


Postawiłam na proste, białe dekoracje, aby nie wprowadzić chaosu. Wybrałam ramkę z IKEA, do środka włożyłam ususzony kwiat a tło pomalowałam szarą farbą do ścian, aby idealnie pasowała do tego wnętrza, ponieważ właśnie ta sama szarość gości na reszcie ściań, poza białą ścianą z oknami. Kolejno doniczka i wiaderko z IKEA i głowa zebry i poduszka z Flo. Kubek i fotel ze sklepu z antykami, a doniczka zielona z TkMaxxu. 











6 komentarzy:

  1. Jejku! Jaki genialny kącik! Jestem zakochana w fotelu :O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja z mężem też się w tym fotelu zakochaliśmy :)

      Usuń
  2. Cudnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Super kącik. Właśnie jestem na etapie urządzania własnego. Genialne biurko. Możesz zdradzić gdzie można takie kupić?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...