23.10.2015

zmiany w pokoiku Lili

Lilka zaczęła robić się coraz bardziej ruchliwa, czołga się po podłodze po całym mieszkaniu, sama siada, a co za tym idzie, musieliśmy ze względów bezpieczeństwa a przy okazji wizualnych wprowadzić pewne zmiany do jej pokoiku. Mogłabym zarymować: "do pokoiku Lilki, przyleciały motylki" :). 


Pierwszą z koniecznych zmian było obniżenie materacyka w łóżeczku, bo mała bez problemu mogłaby już z niego wyskoczyć. Zaznaczę że Liliana ma skończone 7 miesięcy. Kolejną rzeczą, którą wynieśliśmy jest przewijak, który jak widzieliście był na komodzie - stwarzał również wielkie zagrożenie, teraz przewijamy Lilę na tapczanie. To ze zmian koniecznych. Teraz pora na przyjemności :).

Do pokoiku Lilki przyleciały motylki. 

Jak byłam małą dziewczynką marzyłam o własnym pokoiku dla prawdziwej księżniczki. Takie marzenia jeszcze Lilce nie w głowie, jednak mama marzy za nią. Nadal jest to nasza sypialnia połączona z jej kącikiem, jednak coraz bardziej przekształca się w pokój tylko dla niej. Mój mąż już dość dziwnie czuje się w otoczeniu różu, motylków i kwiatków ;). 
W końcu mam zasłony z moich marzeń i mam ogromną nadzieję, że kiedyś dzięki nim będzie się czuła wyjątkowo w przestrzeni, którą małymi kroczkami dla niej tworzę. 

Zasłonki są przepiękne, uszka mają z tego samego materiału co dół, różowy w białe maleńkie kropeczki, od góry wykonane są z materiału z przepięknymi motylkami. Długość 170cm. Przewiązane białą wstążką zawiązaną w kokardę. Czyż to nie jest idealne dla małej dziewczynki? Dla mnie - urocze. Do tego mam skompletowane dwie poduszki dwustronne, z jednej strony mają różowy materiał w białe kropeczki, z drugiej motylki, wykończone srebrzysto szarą tasiemką. Prezentują się znakomicie. Zestawik do kupienia w sklepie: 


Całość tworzy niesamowity klimat. Ja jestem zauroczona naszym wspólnym pokojem i nie ukrywam, że momentami czuję się sama jak taka mała dziewczynka w swoim wymarzonym pokoiku (biedny mąż) ;). 

Kolejnym uroczym akcentem jest plakat ze śpiącym kotem "Śpij kotku" w kolorze różowym idealnie komponujący się z całym wnętrzem. Ten w formacie A4 dostępny jest za 25zł. Kocham koty, sama mam kota. Jest uroczy. Ten i wiele innych w różnych kolorach dostępny jest w tym sklepiku: pl.dawanda.com















plakat do kupienia: pl.dawanda.com

4 komentarze:

  1. przepięknie urządzony pokoik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokój! Poduszki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokój, idealny dla dziewczynki. Naprawdę uroczy, ale nie kiczowaty:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...