28.11.2015

Jak zrobić stroik jesienny?

 Długo czekał ten post na chwilę spokoju abym mogła go opublikować. Możecie na jego podstawie przygotować stroik na dowolną porę roku, również na zimę. Jak widać jedynym wydatkiem może być klej, reszta jest do zdobycia za darmo. Zaczynamy!

Zaczynamy od przygotowania podstawy naszego stroiku.

Wystarczy do tego zwykły karton, ważne aby nie był nigdzie zagięty. 
Teraz musimy wybrać talerz lub garnek takiej wielkości jakiej chcemy mieć stroik.
Na kartonie przy pomocy ołówka obrysowujemy duży okrąg wokół wybranego talerza lub garnka.
Następny dobieramy mniejszy talerz lub kubek i obrysowujemy mniejszy okrąg wewnątrz większego okręgu, tak jak na zdjęciu. 
Wycinamy, najlepiej nożykiem, pójdzie to sprawnie i efektownie, pod warunkiem że nożyk jest ostry.
Podstawa gotowa. 

Możecie pomalować ją dowolnymi farbkami na kolor, jaki będzie dominował w Waszym stroiku, dzięki czemu nikt nie zauważy, że podstawą jest karton. W przypadku mojego stroika najlepiej sprawdziłby się kolor bordowy, jednak przy małym dziecku nie miałam czasu na malowanie :)


Pora na klejenie! Polecam kleje w pistolecie na gorąco lub klej UHU, na studiach wszyscy go używaliśmy, sprawdza się rewelacyjnie, jest przeźroczysty i bardzo mocny. Jedyny minus to intensywny zapach.

Zaczynam od wyklejenia listkami podstawy.
Potem układam na sucho tak jakbym 
chciała aby stroik wyglądał.
Teraz pozostaje mi tylko przyklejenie
wszystkich ozdób w wybrane miejsca.

Przy tym kleju należy każdą klejoną rzecz przytrzymać około minutki palcem mocno dociskając, aby dobrze przywarł.
Czekam około 15 minut aż wszystko zastygnie i mogę powiesić na ścianie lub tak jak my wstawić w środek świecę :). Gotowe!

Niestety jesień się już kończy więc nie znalazłam zbyt dużo liści.
Będziecie chcieli wpis z przygotowaniem świątecznego stroika?







3 komentarze:

  1. Wow masz talent! Chyba mnie zainspirowałaś :)

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, super pomysł na zrobienie jesiennego storika, ja chyba już przygotowuje sie na zimowy stroik. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...