11.12.2015

Gotowe na Sylwestra?

Wielkimi krokami zbliża się karnawał. Zakładam, że na sylwestra już wiele z Was ma przygotowaną kreację, albo przynajmniej gotowy pomysł. Postanowiłam wpisać się w tą tematykę i pokazać Wam moje inspiracje typowo karnawałowo-sylwestrowe. Mieniące się, bardzo kobiece i zmysłowe.


Poszukując idealnych sukienek trafiłam na sklep internetowy.
Jest tam tyle pięknych sukni i sukienek, że mogłabym spędzić cały dzień
na wpatrywaniu się w nie. Jednak wiadomo, jako mama mam na to zaledwie kilka minut, dodatkowo z oczami dookoła głowy. Jednak znalazłam chwilkę aby Wam co nieco pokazać.

Sherry London, miejsce stworzone dla kobiet,
w którym można się rozmarzyć.
Są tam zarówno suknie ślubne, dla druchen, wszelkich długości i krojów sukienki na każdą okazję.
Na zdjęciach znajdziecie sukienki z kolekcji PromDresses 2016. Najnowsza kolekcja.
Wyjątkowe, niepowtarzalne. W takich sukienkach nikt nie oderwie od Was wzroku.

Moim faworytem jest krótka sukienka z koralikami. Wygląda zjawiskowo. Koraliki i kamyki dodają jej wyjątkowości do tego subtelna koronka. Występuje w różnych wariantach kolorystycznych.

Sukienki są w przystępnych cenach jak na wzory rodem z czerwonego dywanu. Przedział cenowy wybranych przeze mnie to 117$-189$.
W dodatku teraz przy zamówieniach powyżej 250$ przesyłka jest darmowa! Może warto zrobić zakupy razem z koleżankami?

Wrzucam Wam linki do sukienek ze zdjęć:
Jasna długa sukienka z górnego zdjęcia >KLIK<
Różowa sukienka z odsłoniętym brzuchem >KLIK<
Krótka sukienka z koralikami >KLIK<
Czerwona koronkowa długa sukienka >KLIK<
Granatowa długa suknia >KLIK<

Błyśnijmy na Sylwestra! :)




2 komentarze:

  1. Wszystkie są cudowne.poklikalam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te propozycje sukienek. Bardzo szykowna i fantazyjna jest ta wyszywana koralikami aaa i chabrowa jest cudna. Ja też już coś mam przygotowane na Sylwestra może trochę skromniej ale też fajnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...