28.12.2015

MAM Baby Bottle 270ml recenzja

Dzisiaj recenzja z testów kolejnej butelki. Tym razem butelka o największej pojemności jaką do tej pory Lilka miała, bo aż 270ml. MAM Baby Bottle >KLIK<

Butelka MAM Baby Bottle ma zdecydowanie wiele zalet. Jednak nadaje się dla dzieci od około 9-10 miesiąca życia, takich które już zdecydowanie więcej piją. My nalewamy do niej herbatkę lub sok i Lilcia prawie całą w ciągu dnia wypija. Jest za duża aby sama ją trzymała (ma skończone 9 miesięcy), więc my musimy ją nią karmić. Mniejsze butelki bez problemu trzyma sama w rączkach i może pić samodzielnie.


Zalety:
+ ergonomiczny kształt, idealnie wyprofilowany aby wygodnie rodzic mógł ją trzymać w dłoni,
+ piękne wzory i kolory do wyboru,
+ zamknięcie posiada miarkę w ml, więc bez problemu możemy dolać np. syropu do napoju,
+ wygodny, symetryczny kształt i materiał - jedwabisty silikon, z którego wykonany jest smoczek, dziecko nie ma trudności w piciu,
+ łatwa w czyszczeniu,
+ pojemna,
+ szczelna,
+ oryginalnie w zestawie jest smoczek o przepustowości "3" czyli szybko, dokupiłam "2" czyli średnia przepustowość, więc trójkę będę miała jak mała jeszcze troszkę podrośnie,
+ BPA free

Aby obejrzeć butelkę w sklepie kliknij tutaj : >KLIK<

1 komentarz:

  1. Ciekawe czy mój Franio chciał by z takiej butelki pić. Niestety jest bardzo wybredny.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...