11.01.2016

Piękno z natury - White Flower's


Kosmetyki naturalne są czymś co bardzo sobie cenię. Tablica mendelejewa, która widnieje na większości kosmetyków mnie skutecznie odstrasza. Dzisiaj mam dla Was coś zdecydowanie wyjątkowego :).



Zacznijmy od 

Zapach: typowy dla zwykłego mydła. Dla mnie to atut, nie lubię ostrych wymyślnych zapachów.
Konsystencja: wyjątkowo delikatna, mocno się mydli/pieni, jedwabisty, śliski.
Działanie: rewelacyjnie myje ciało, czuć że jest bardzo dokładnie oczyszczone, dobrze się spłukuje. Skóra jest po nim delikatna i gładka.


Nie posiada sztucznych detergentów - ogromny plus!
Nie pozostawia wrażenia suchej skóry.
Jest bardzo delikatne.
Można nim myć całe ciało. 
Sól w nim zawarta ma działanie antyalergiczne i przeciwgrzybicze. 
Przeznaczone do wszystkich rodzajów cery.


Dla mnie rewelacja! 10/10

********************************************************************
Naturalny peeling solno-błotny z Morza Martwego z dodatkiem olejku arganowego.

Przyjemny zapach, jak dla mnie nieco cytrusowy, połaczenie pomarańczy z goździkiem, co dodaje mu świeżości. Zdecydowanie lepiej pachnie i działa niż wygląda ;).
Dość duże granulki łuszczące. Nie jest to delikatny peeling, tylko rzeczywiście dogłebnie usuwający martwy naskórek.
Ja polecam stosować go raz w tygodniu, w moim przypadku więcej nie trzeba, a efekt gładkiej i zdrowej skóry jest zdecydowanie.

Zawiera olej kokosowy spowalniający starzenie się skóry, dodadkowo wzmocnione olejem z pestek winogron z dużą zawartością witaminy E.
również 10/10




5 komentarzy:

  1. Mi by się przydało takie mydło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przetestuję mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,jestem bardzo ciekawa tego peeelingu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam naturalne kosmetyki, na pewno wypróbuję:)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...