28.01.2016

Połącz kropki – David Woodroffe



Jakiś czas temu miałam przyjemność przedstawić Wam Kolorowy Trening Antystresowy wydawnictwa Buchmann. Dzisiaj chciałam pokazać kolejną książkę wydaną przez to samo wydawnictwo, a mianowicie „Połącz kropki” Davida Woodroffe.

Jest to kolejna pozycja zachęcająca Nas do odstresowania się, zrelaksowania i zapomnienia się w świecie rysunków z kropek. Każdy rysunek składa się z minimum 300 kropek. Mamy przed sobą 120 ilustracji dzieł sztuki, krajobrazów i pojazdów. Dany rysunek można pokolorować i powiesić na ścianie, ponieważ książka zawiera perforowane kartki łatwe do oderwania.

Po połączeniu kropek otrzymamy najwspanialsze dzieła sztuki takie jak: Słoneczniki Van Gogha, Dawid Michała Anioła, Lilie wodne Moneta a także piękne krajobrazy Bastylii w Paryżu, Tower Bridge w Londynie i inne. Zwierzęta, kultowe sceny z filmów oraz zdumiewające maszyny. Wystarczy wziąć do ręki ołówek lub cienkopis (przyda się także linijka i gumka) i do dzieła! Możecie się poczuć jak prawdziwi artyści.

Powiem szczerze, że ta forma relaksu znacznie bardziej przypadła mi do gustu niż wspomniany wcześniej kolorowy trening antystresowy. Przy tamtym raczej się bardziej irytowałam niż się wyciszałam. A tutaj jestem pochłonięta maksymalnie nad szukaniem kolejnych numerków kropek i ekscytowania się co wyjdzie z tego wszystkiego. 

Książka jest formatu A4, oprawa wykonana z tektury, strony białe, przyjemne do pracowania.

Polecam tym, którzy chcą odpocząć trochę od social mediów, gapienia się w telewizory i ekrany naszych smartfonów.


Pozdrawiam
Weronika 




5 komentarzy:

  1. ej super sprawa! może też dla mnie? :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tę wersję miałam kupić chłopakowi :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...