22.02.2016

Testujemy MONTE z dodatkami

Uwielbiam dostawać się do tak pysznych projektów. Tym razem mam okazję testować wraz z rodziną i znajomymi aż 8 nowych smaków deserów Monte z dodatkami. A wszystko za sprawą strony trnd, którą bardzo polecam, poprzednio opisywałam Wam na blogu jak testowałam z tą stroną sklep internetowy Zalando, teraz pora na Monte. Zaczynamy!

Lubicie Monte? 

Ja przyznaje się, że uwielbiam.
 W dniu w którym dostałam informację, że dostałam się do projektu, zjadłam ostatnie monte z czteropaku ;), taaak jestem żarłokiem, wszystko co słodkie pochłaniam w ogromnych ilościach, na szczęście nie ma to odbicia na mojej wadze, więc mogę sobie na to pozwolić ;).

Jakie są nowe smaki Monte z dodatkami?
Jest ich aż 8!!!

Zott MONTE Waffle Sticks - z wafelkami w czekoladzie
Zott MONTE Choco Flakes - z płatkami kukurydzianymi pokrytymi czekoladą
Zott MONTE Cacao Cookies - z czekoladowymi ciasteczkami (są pyszne!)
Zott MONTE Choco Balls - z czekoladowymi kuleczkami
Zott MONTE Cappuccino Balls - z kuleczkami o smaku Cappucino
Zott MONTE Crunchy - z chrupiącymi płatkami
Zott MONTE Cherry - z żelowanymi wiśniami
Zott MONTE Cookies - z maślanymi ciasteczkami

To prawdziwe szaleństwo dla osób lubiących słodkie desery MONTE. 
Jadłam już Cacao Cookies i jest to na prawdę smaczny deser, dodatek intensywnie kakaowych kruchych ciasteczek świetnie komponuje się z MONTE. Oboje z mężem spróbowaliśmy również Waffle Sticks, równie pyszne, choć wolę dodatki bez polewy czekoladowej, mężowi natomiast bardzo smakowało. Już podzieliliśmy się 3 deserami, a jutro kolejne 2 ruszą w świat :). 

Znacie te desery? Jak Wam smakują?

Nie znacie ich? 
MONTE przygotowało test, widoczny na poniższym zdjęciu, dzięki któremu dobierzecie idealnie dla siebie smak MONTE! :) 







43 komentarze:

  1. Pyszności :) Ten Monte z dodatkami Cookies jest genialny :D Już dawno nie jadłam tak dobrego deseru. Zawsze byłam fanką Monte a teraz juz całkowicie skradli moje serce :) http://www.coxto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Wyników i rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również. Gdy tylko przyszłą wiadomość potwierdzająca udział w tej kampanii wspólnie z dziećmi wybraliśmy się na zakupy. Miały wielką frajdę z wybierania smaków i wkładania ich do koszyka. Nie ukrywam, że smak tradycyjnego Monte był nam już wcześniej dobrze znany gdyż często gościł w naszym domu. Monte z dodatkami próbowaliśmy i testowaliśmy po raz pierwszy. Wachlarz dodatków jest tak szeroki, że każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Jako, że bardzo lubię kawę najbardziej posmakował mi Monte Cappucino Balls. Dzieciakom wszystkie smaki w czekoladzie, a mężowi Monte Cherry. Pewnie niektórzy powiedzą, że to niezdrowe, słodkie itp. Wiadomo, że nie jadamy ich kilka razy dziennie ale szczerze myślę, że kubeczek dwa razy w tygodniu lub nawet raz dziennie nikomu nie zaszkodzi. Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monte z dodatkami to pyszna przekąska dla małego i dużego. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Desery Monte z dodatkami firmy Zott, to pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach. Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Desery Monte z dodatkami gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności ich spróbować, ponieważ są naprawdę dobre. edyta215

    OdpowiedzUsuń
  5. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w teście wyszedł artysta romantyk, co ma potwierdzenie w deserku, który na chwilę obecną najbardziej mi zasmakował ze wszystkich (aż ośmiu!) proponowany przez Monte wariantów - oczywiście chodzi o Monte Cherry :) Kwaskowy smak wiśni świetnie współgra ze słodkim kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Na zakupy po deserki poszłam z córką,miałyśmy wielką frajdę z wybierania smaków i wkładania ich do koszyka.Po zakupach raz z mężem i córką zaczęliśmy testowanie. Córce zasmakował z wafelkami natomiast nam cherry. Wiśnie są kwaskowe, w połączenie z czekoladą powstaje poezja smaku. Deserki idealnie nadają się do pracy, na spacer czy w domu jako przekąska. Polecam dla każdego znajdzie się odpowiedni smak, jest ich aż osiem do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls. Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino. Włoski deser sam raz na drugie śniadanie do pracy. Pożywne a przy tym tak smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    kolejny deserek powędrował do mojego brata i jego rodzinki. Dzieciom najbardziej smakowały monte crunchy, byli zachwyceni smakiem,smietankowo czekoladowego smaku. Rodzicom smakował cherry, kwaskowe wiśnie w połączeniu z czekoladowym serkiem. Pychotka...

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać że tradycyjne Monte nie dorasta do pięt Monte z dodatkami, które uwielbiam! 8 cudownych dodatków, a każdy tak inny i tak pyszny. Monte Cherry – lekko kwaśna wiśnia fantastycznie przełamuje słodycz Monte. Monte Cookies – nawet zwykłe ciasteczka mogą być niezwykłe, bo te maślane mini herbatniki są przepyszne. Monte Crunchy – super alternatywa na śniadanie zamiast tradycyjnego musli z jogurtem. Monte Choco Balls – te czekoladowe kuleczki są tak pyszne że rozpływają się w ustach. Monte Cappucino Balls – gorzki smak kawowych kuleczek w połączeniu ze słodyczą Monte to strzał w 10. Monte Cacao Cookies – kakaowe ciasteczka to idealna przekąska w ciągu dnia. Monte Choco Flakes – płatki w białej oraz deserowej czekoladzie, dla każdego coś miłego. Monte Waffle Sticks – nieziemsko pyszne wafelki! Który dodatek jest najlepszy? Nie potrafię wybrać jednego, co rzadko mi się zdarza. To oznacza tylko jedno, Monte z dodatkami jest rewelacyjne i trzeba spróbować każdego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowe Monte z dodatkami to coś wspaniałego. Osiem fantastycznych dodatków, dla każdego coś miłego:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks

    Który z nich jest najlepszy? Wg mnie wszystkie są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone. Nie ma wariantu, który by komuś nie smakował. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Arek Z.
    Dzięki projektowi na Trnd mam możliwość po raz kolejny testowania produktów Monte, muszę przyznać, że wyjątkowo smakują mi przysmaki Monte.Rodzina i bliscy zachwycenie projektem i smakołykami. Bardzo lubię orzechowe kremy, dlatego mleczno-orzechowy krem jest przepyszny. Deser Monte z dodatkami to osiem różnych wariantów, w których każdy ma niepowtarzalny smak, wszędzie jest krem Monte, ale są różne dodatki, bardziej lub mniej słodkie:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks
    Polecam Monte z wiśniowym musem, jest moim faworytem.
    #momentzmonte
    Arek Z

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    dzięki trnd mogę testować te pyszności:) Monte od zawsze gościło w moim domu, ale w czystej postaci, a dzięki kampanii mogę spróbować deseru z dodatkami – co do smaków to mi najbardziej przypadł do gustu Cherry, mężowi Cookies, a synkowi cacao cookies:) nie zasmakowało nam natomiast crunchy – za to dziadkowie je uwielbiają:) także każdy znajdzie idealne połączenie smaków dla siebie!!! #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje koleżanki są pod wrażeniem smaku deserku Monte. Delikatny serek plus znakomite dodatki... Dla każdego coś miłego:) od najmniejszego do najstarszego:) u moich znajomych wygrywa smak cappucino balls i cherry, poprostu poezja smaku:) zjada się jeden i chce się sięgnąć po kolejny deser Monte:) polecam, polecam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu się nie oprzeć tym pysznością. Każdy smak jest unikatowy, bo oprócz tradycyjnego Monte zawiera różne dodatki więc każdy łakomczuch znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy wariant cappucino balls - delikatne kawowe połączenie z mlecznym deserem tworzą coś wspanialego.
    Na uwagę zasluguje rowniez smak cookies - przepyszne ciasteczka.
    Wariant smakowe dla kazdego

    OdpowiedzUsuń
  20. Cappucino balls - kawowe, delikatne połączenie. Polecam rowniez smak cookies- przepyszne ciasteczka. Każdy znajdzie wariant smakowy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,również mam przyjemność testować deserki monte z dodatkami które wszystkim bardzo polecam ,mi najbardziej smakuje Monte Cappucino Balls ale spośród 8 dostępnych smaków każdy czy to starszy czy też młodszy znajdzie coś dla Ciebie ,u mnie w rodzinie każdy kto posmakował monte już wie że to nie był jedyny raz przygody z monte i napewno zagości w lodówce regularnie po zakończeniu zapasów z testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się załapałam na pyszny projekt z TRND. Co prawda udało mi się znaleźć 6 wariantów smakowych, niestety brakowało Monte Cherry na który miałam największą ochotę, a póki w sklepach są pustki :) Monte które kupiłam spokojnie wystarczyło aby moi znajomi i rodzinka mogła je przetestować. Monte to rewelacyjny deser, którego nie trzeba rekomendować a dodatki to strzał w 10. W moim domu faworytem jest niezmiennie Monte Choco Balls. Dzieciom i dorosłym zasmakowały czekoladowe kuleczki. Widziałam, że maluchy jadły go różnie- deser oddzielnie i dodatki oddzielnie, jedząc wszystko razem, mieszając deser oraz bez mieszania. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również.
    Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.Moim skromnym zdaniem najlepszy deser jakim może się pochwalić ZOTT. Pyszne deserki.Bardzo sprytnie wymyślone dodatki.Nie dość że trochę nabiału to i słodyczy.Ci co próbowali i mają ochotę na więcej

    Tak sobie myśle, że fajnie byłoby gdyby z owocowych dodatków pojawiła się nie tylko wersja z wiśnią, ale też np. truskawka, jagoda, gruszka ;)
    autor: DAMIJ

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz widzę, ze mamy duze grono zwolenników deserków Monte.Rzeczywiscie jest w czym wybierać i kazdy ma mozliwosc wybrac swoj ulubiony wariant.Tyle ze ja osobiscie jestem zdania...ze po co wybierac jeden skoro wszystkie sa smaczne i mozna sie tym cieszyc mieszajac warianty.Kazdego dnia inny a moze mix? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również udało mi się dostać do projektu trnd - wszystkie 8 wariantów deseru super, ale z kakaowymi ciasteczkami to mój ulubiony. Zabieram do pracy na drugie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Monte a z dodatkami to po prostu rewelacja. Dzieci moje po prostu się uzależniły. Niesamowity smak, najmniej odpowiada mi cherry ale pozostałe super.

    OdpowiedzUsuń
  28. sendorcyk72

    Super pyszne:) Monte ma też inne smaki:) Można wybierać i mieszać:) hihi super w smaku i takie kremowe:)Najlepiej smakuje, gdy jest świeżo co wyjęte z lodówki. Ochładza organizm, gdy jest gorąco na dworze. Polecam :)Uważam, że deser jest przepyszny. Nie za słodki, ilość w sam raz na przekąskę. Kiedy go jem czuję się jak dziecko. Może dlatego, że w dzieciństwie moim jedenym deserem była kasza manna z sokiem owocowym .Rzeczywiście jest smakowicie orzechowy gładki,z różnym połączeniem Cappuccino Balls, Choco Balls ,Flackes,Cookies,Krunchy. Mątowy zawrót głowy.Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  29. sendorcyk72 ‪#‎momentzmonte‬
    Super pyszne:) Monte ma też inne smaki:) Można wybierać i mieszać:) hihi super w smaku i takie kremowe:)Najlepiej smakuje, gdy jest świeżo co wyjęte z lodówki. Ochładza organizm, gdy jest gorąco na dworze. Polecam :)Uważam, że deser jest przepyszny. Nie za słodki, ilość w sam raz na przekąskę. Kiedy go jem czuję się jak dziecko. Może dlatego, że w dzieciństwie moim jedenym deserem była kasza manna z sokiem owocowym .Rzeczywiście jest smakowicie orzechowy gładki,z różnym połączeniem Cappuccino Balls, Choco Balls ,Flackes,Cookies,Krunchy. Mątowy zawrót głowy.Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  30. sendorcyk72

    Super pyszne:) Monte ma też inne smaki:) Można wybierać i mieszać:) hihi super w smaku i takie kremowe:)Najlepiej smakuje, gdy jest świeżo co wyjęte z lodówki. Ochładza organizm, gdy jest gorąco na dworze. Polecam :)Uważam, że deser jest przepyszny. Nie za słodki, ilość w sam raz na przekąskę. Kiedy go jem czuję się jak dziecko. Może dlatego, że w dzieciństwie moim jedenym deserem była kasza manna z sokiem owocowym .Rzeczywiście jest smakowicie orzechowy gładki,z różnym połączeniem Cappuccino Balls, Choco Balls ,Flackes,Cookies,Krunchy. Mątowy zawrót głowy.Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kicia169
    Monte, Monte i jeszcze raz Monte.. Szkoda,że projekt dobiega końca miło było testować, oceniać a co najważniejsze polecać innym, zwłaszcza tym, co nigdy nie mieli okazji spróbować :)
    Monte z dodatkami, a szczególnie Cacao Cookies podbiło serce mojej babci, która teraz za każdym razem prosi mnie o zakup tego właśnie deseru :)
    Monte pasuje do każdego..

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pyszne:) Monte ma też inne smaki:) Można wybierać i mieszać:) hihi super w smaku i takie kremowe:)Najlepiej smakuje, gdy jest świeżo co wyjęte z lodówki. Ochładza organizm, gdy jest gorąco na dworze. Polecam :)Uważam, że deser jest przepyszny. Nie za słodki, ilość w sam raz na przekąskę. Kiedy go jem czuję się jak dziecko. Może dlatego, że w dzieciństwie moim jedenym deserem była kasza manna z sokiem owocowym .Rzeczywiście jest smakowicie orzechowy gładki,z różnym połączeniem Cappuccino Balls, Choco Balls ,Flackes,Cookies,Krunchy. Mątowy zawrót głowy.Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
    Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
    Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
    Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
    Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
    Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

    Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

    Następne było Monte Cherry.
    Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

    Monte Choco Flakes
    Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

    Monte Waffl e Sticks
    Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

    Monte Choco Balls
    To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

    Monte Cookies
    Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

    Monte Cacao Cookies
    Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

    Monte Cappuccino Balls
    Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

    Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
    Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
    Polecam wszystkim Monte.

    OdpowiedzUsuń
  34. Odkąd pamiętam zawsze przepadałam za Monte :) Kiedy pojawiła się okazja aby je przetestować dzięki udziale w projekcie TRND, ani chwili się nie zastanawiałam i wypełniłam zgłoszenie. Ku mojemu zaskoczeniu zostałam wybrana :D. Dowiedziałam się, że Monte jest teraz dostępne aż w 8 wariantach :). Czym prędzej ruszyłam do sklepu :) Troszkę mi to zajęło- bo aby uzyskać wszystkie warianty musiałam odwiedzić 3 sklepy (no ale je w końcu zdobyłam) :D. Na początku myślałam ,że jest to „zwykły” kremowy jogurt + dodatki....kiedy pierwszy raz spróbowałam zostałam mile zaskoczona, że jest to moje ulubione „klasyczne Monte” połączone z różnymi dodatkami. Według mnie jest to pyszna przekąska i każdy z Nas powinien ją spróbować bo na pewno znajdzie coś dla siebie :D Moim ulubionym jest Monte Cherry...mniammm! Polecam wszystkim, którzy preferują mleczne desery :D Mogę Wam również zagwarantować, że Wasze dzieciaczki będą je tak wcinać aż im się uszy będą trzęść. :D Kto jeszcze nie spróbował to niech leci do sklepu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepyszne … deserki są świetne, dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym budyniem. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cappuccino Balls, za to moja mama zajada się Monte Cherry. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce. Polecam wszystkim, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Desery Monte z różnymi dodatkami… Miałem przyjemność testować produkty Monte z dodatkami. Moim zadaniem było smakować i rozdawać desery i zbierać o nich opinie. Właściwie wszystkie opinie wskazują na to że deser smakuje wszystkich. Sam deser Monte jest lekka przekąską o czekoladowo orzechowym smaku . Dodatki sprawiają że deser może być wyjątkowo inny. Nie mamy do wyboru 2 smaków lecz dużo więcej po przez co możemy skomponować swój ulubiony. W moim przypadku najlepiej wypadł Monte Cherry. Polecam deser jako smaczne drugie śniadanie lub podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze miałam słabość do Monte, ale teraz gdy pojawiło się Monte z dodatkami to przyjemność wzrosła dwukrotnie. Deser Monte z dodatkami to idealna propozycja na drugie śniadanie. Dość małe (spokojnie mieści się w torebce, sprawdzałam) opakowanie (125g) które podzielone jest na dwie "przegrody" : w jednej znajduje się klasyczne Monte w drugim dodatek w ośmiu wariantach do wyboru. Niezwykłe połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych idealnie ze sobą współgra. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks oraz cherry, a męża crunchy. Dzieci oszalały na punkcie choco balls i cacao cookies. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie pycha, również uczestniczę w kampanii i moje monte rozeszło się w mgnieniu oka. Znajomi byli bardzo zadowoleni że mogli spróbować deseru. Twierdzą, że od teraz to ich ulubiony deser.

    OdpowiedzUsuń
  39. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam to szczęście, że również dostałam się do kampanii Monte.
    Z Monte spotkałam się już dzieciństwie i od razu je pokochałam.
    Teraz mam szanse odkrywać je na nowo w 8 nowych smakach:

    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks.

    Razem z moim narzeczonym, jednogłośnie stwierdziliśmy, że Monte Cherry to największy strzał w dziesiątkę. Pyszny smak deseru połączony z orzeżwiającym smakiem wiśni... Pełna rozkosz

    Natomiast w pracy, szczęsliwe osoby które mogły razem ze mną zasmakować deseru, stwierdziły, że najbardziej im smakuje Capuccino Balls.

    Uważam, że każdy znajdzie w Monte coś dla siebie, na wszystkie pozytywne chwile w życiu

    #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  41. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń
  42. Również miałam przyjemność testowania monte. Nasz faworyt to monte cherry i monte cookies. Jesteśmy zachwyceni. Monte w nowej odsłonie - każdy musi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...