16.04.2016

Testujemy Nescafe 3in1

Tym razem mamy przyjemność testować wraz z Streetcom napoje kawowe Nescafe 3in1 w dwóch nowych smakach: WARMY CARAMEL i SWEET VANILLA.


Nescafe przygotowało dwa nowe smaki NESCAFE 3in1: WARMY CARAMEL i SWEET VANILLA
Oba warianty smakowe są delikatne i świetnie smakują zarówno na gorąco jak i na zimno. Przy czym mi zdecydowanie bardziej smakują na zimno. 
Mam zamiar  zmiksować je z lodami waniliowymi, na wierzch nałożyć bitą śmietanę i posypać kakaem. Na pewno będą pycha. 
Jeżeli chodzi o smak to bardziej niż kawę przypominają mi właśnie lody karmelowo-waniliowe. Lekko słodkawe, delikatne, łatwe i błyskawiczne w przygotowaniu. Idealne na szybko i myślę, że latem w wersji na zimno również świetnie się sprawdzą. Jeżeli lubicie napoje kawowe w wersji 3in1 to te dwa smaki na pewno przypadną Wam do gustu.

Polecam :).






4 komentarze:

  1. Kawki uwielbiam i chętnie bym je wypróbowała ;)
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, niestety nie piłam jeszcze tej kawy, ale planuje zakup. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kawę dla mnie to "nektar bogów"
    Jednak zdecydowanie preferuję parzoną kawę z ekspresu.
    Umiem i lubię parzyć kawę- mam kurs baristy :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. hey dear, really nice blogpost!! love nescafe))) follow4follow??
    kisses from ukraine :-***
    maliovanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...