18.05.2016

Vellie - Kozie mleko - odżywka i szampon do włosów


Kolejna wyjątkowa przesyłka od marki Vellie. Tym razem w moje ręce wpadły: szampon, odżywka, krem do twarzy i płyn miceralny z serii Kozie mleko.


Dzisiaj przybliżę Wam:
- nawilżający szampon do włosów,
- nawilżająca odżywka do włosów.

Mogę się już podzielić z Wami dokładną opinią, ponieważ szampon już żużyliśmy a odżywki używamy sporadycznie, jednak zdanie na jej temat już sobie wyrobiliśmy. 

Główną ich cechą powinno być nawilżenie, a że mamy bardzo twardą wodę to dla nas ogromny plus. Moje z natury cienkie i błyskawicznie przetłuszczające się włosy zareagowały pozytywnie na szampon. Efekt nawilżenia był odczuwalny i widoczny. O ile odczucia są pozytywne o tyle nawilżeniew wizualnie zadziałało na moje cienkie włosy tak, że jeszcze szybciej mi się przetłuszczały, więc po prostu musiałam myć włosy codziennie a nie jak mam w zwyczaju co drugi dzień. Za to mój mąż jest bardzo zadowolony z efektów, dzięki nawilżeniu w dużym stopniu polepszył się stan jego włosów, są wyraźnie bardziej miękkie i sprężyste. Dzisiaj używał odżywki i też od razu było widać efekt, znacząco zredukował się łupież od twardej wody. Na moje włosy odżywka działa również odżywczo i nawilżająco ale tylko dobijała efekt szybkiego przetłuszczania się. 
Zapach całej serii Kozie mleko jest przyjemny, lekki i odświeżający.

Moja ocena obu kosmetyków to 8/10.




3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa seria ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I am in love with the dress too, I really like those and your outfit looks great!

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z koziego mleka, zadowolona jestem

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...